نصف‌جهان را با نشانه‌های مختلف بهاری می‌کنیم/ ایجاد «گذر گل» روبه‌روی چهارباغ عباسی

شهردار اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی شده است که شهر را با نشانه‌های مختلف بهاری و رمضانی کنیم، گفت: شهروندان و مسافران نوروزی در سطح این کلان‌شهر پرنده‌هایی را مشاهده خواهند کرد که روی تابلوهای راهنمایی شهر قرار گرفته‌اند و شکوفه به شهر آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه روز بارانی خوبی را در شهر اصفهان شاهد هستیم، اظهار کرد: این کلان‌شهر برای ورود مسافران نوروزی تمیز و آماده‌سازی شده و باران نیز طراوت خاصی به شهر بخشیده است.

وی با بیان اینکه طبق آمار دو شب گذشته دو هزار مهمان در اصفهان داشتیم، افزود: پیش‌بینی می‌شود با بهبود شرایط آب‌وهوایی، شاهد حضور بسیار بیشتر مسافران در نصف‌جهان باشیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شعار ایام نوروز در مجموعه مدیریت شهری «بهار بهار» با توجه به هم‌زمانی بهارهای طبیعت و معنویت است و شهر نیز بر این اساس آراسته شده است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه یک سمپوزیوم در محور چهارباغ عباسی برگزار شد و به همت ۲۵ هنرمند استانی و ملی، ۴۰ اثر هنری خلاقانه و بدون الگوی قبلی خلق شد که در میادین شهر جانمایی شده است، ادامه داد: پیش‌بینی شده است که شهر را با نشانه‌های مختلف بهاری و رمضانی کنیم.

وی افزود: شهروندان و مسافران نوروزی در سطح این کلان‌شهر پرنده‌هایی را مشاهده خواهند کرد که روی تابلوهای راهنمایی شهر قرار گرفته‌اند و شکوفه به شهر آورده‌اند و این خلاقیت هنرمندان اصفهان است که کمک کرد شهر زیبا شود.

شهردار اصفهان گفت: گذر نور برای نوروز گذشته پیش‌بینی شده بود و گذر گل برای نوروز ۱۴۰۳ در محوطه روبه‌روی هتل عباسی در نظر گرفته شده است که می‌تواند جذابیتی برای عکاسی شهروندان و گردشگران داشته باشد.

قاسم‌زاده ادامه داد: امیدوارم با تحول طبیعت، دل‌ها نیز متحول شود و ۱۴۰۳، سال پرخیر و برکتی برای تمام شهروندان باشد.

وی با قدردانی از نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این نیروها با توجه به بارش باران از بامداد امروز در تلاش هستند تا معابر دچار آب‌گرفتگی و تردد شهروندان با مشکلی مواجه نشود.

کد خبر 736557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.