سپاهان - گل‌​گهر؛ مورایس به دنبال پایان خوش سال

تیم فوتبال سپاهان فردا در آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ میزبان گل​‌گهر سیرجان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان فردا _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر

زمان: یکشنبه _بیست‌وهفتم اسفند_ ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه: نقش جهان

آخرین رویارویی: گل‌گهر سه - سپاهان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان

مورایس به دنبال پایان خوش سال

تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی روحیه‌بخش برابر فولاد که بعد از پنج شکست متوالی در لیگ به دست آمد به نظر با روحیه‌ای بهتر و با انگیزه‌های بیشتر آماده ادامه رقابت قهرمانی است. سپاهانی‌ها که برای بازگشت به کورس قهرمانی هم‌قسم شده‌اند در آخرین دیدار خود قبل از تعطیلات نوروز میزبان گل‌گهر هستند، تیمی که شکست دادنش کار راحتی نیست، اما سپاهان اگر می‌خواهد نتایج ضعیف هفته‌های اخیر را جبران کند محکوم به پیروزی خانگی مقابل تیم سیرجانی است.

سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین فاصله‌ای ۹ امتیازی با صدر پیدا کرده است و این تیم در وضعیتی قرار گرفته است که دیگر هیچ امتیازی نباید از دست دهد. شاگردان مورایس مانند فصل گذشته در این مقطع باید چند برد متوالی کسب کند تا به کورس قهرمانی همراه با استقلال و پرسپولیس اضافه شود، مأموریتی که با توجه به بازی‌های خارج از خانه سپاهان مقابل رقبای پرقدرتی مثل تراکتور سخت به نظر می‌رسد.

گل‌گهر حریفی است که یکی از پنج شکست متوالی را به سپاهان تحمیل کرد. در اوایل دی وقتی سپاهانی‌ها از بازگشت چهار امتیاز کسر شده خود خوشحال بودند، ناگهان با خبر محرومیت شش بازیکن خود مواجه شدند و با توجه به اخراجی‌هایی که در بازی پیش از آن داده بودند، با لشکری از مصدومان و محرومان کاملاً دست و پا بسته برابر گل‌گهر قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب شدند؛ اکنون سپاهان فرصت خوبی دارد تا انتقام آن شکست تلخ را از گل‌گهر بگیرد و پایان سال را برای میهمان خود تلخ کند.

انگیزه‌های گل‌گهر برای پیشی گرفتن از سپاهان

گل‌گهر که در نیم‌فصل نخست نتایج متوسطی گرفته بود، نیم‌فصل دوم را نسبتاً خوب آغاز کرده است و به نظر می‌رسد پیش از دیدار با سپاهان در فرم مطلوبی قرار گرفته است. گل‌گهر در پنج بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته و توانسته است خود را تا رتبه پنجم جدول بالا بکشد.

گل‌گهر که هفته گذشته صنعت نفت را در سیرجان با یک گل شکست داد، به لطف شکست خانگی ذوب‌آهن برابر استقلال خوزستان و البته شکست ملوان مقابل پیکان، به رده پنجم صعود کرد تا با ۳۳ امتیاز به یک امتیازی سپاهان برسد، البته با دو بازی بیشتر نسبت به سپاهان، به همین دلیل گل‌گهر این انگیزه را دارد تا در صورت شکست سپاهان سال را با حضور در جمع چهار تیم بالای جدول تمام کند که موفقیت قابل توجهی برای کادر فنی گل‌گهر به‌شمار می‌رود.

سپاهان به دنبال پیروزی خانگی پس از ۳ ماه

حدود سه ماه پیش یعنی در آذر سپاهان در حالی که بردهای متوالی را یکی پس از دیگری کسب می‌کرد موفق شد فولاد را در نقش‌جهان با نتیجه سه بر یک شکست دهد. آن زمان کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سه ماه بعد سپاهان برای اولین برد خانگی‌اش در لیگ پس از سه ماه تلاش کند، اما این اتفاق رخ داده است و سپاهان برای شکستن این طلسم، باید گل‌گهر را در خانه شکست دهد.

شاگردان مورایس در این مدت از آلومینیوم اراک و پیکان در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر میزبانی کردند و هر دو بازی را به میهمانان خود واگذار کردند.

غایبان سپاهان برابر گل‌گهر

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان اما این روزها و در اوج فشردگی مسابقات چند بازیکن تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت و یا محرومیت در اختیار نداشته است و این مسئله موجب شده است دست این مربی روی نیمکت بسته باشد. آریا یوسفی، محمدجواد حسین‌نژاد و کاوه رضایی مصدومان سپاهان در هفته‌های اخیر بوده‌اند و برای بازی با گل‌گهر، هادی محمدی هم به دلیل محرومیت، دیگر غایب سپاهان خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی گل‌گهر

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، احمدرضا زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه، بهنام برزای، روبرتو تورس، مسعود کاظمینی و اریک بایناما

کد خبر 736527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.