بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان برپا می‌شود

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما گفت: با توجه به وجود هیئت‌های بزرگ و قدیمی استان و مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت و سایر ظرفیت‌ها و به منظور ادای دین به شهدا، پیرغلامان و هیئت‌ها، استان کرمان به عنوان میزبان اجلاس انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار در جلسه‌ای که امروز _جمعه بیست و پنجم اسفند_ به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزاری بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی به میزبانی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: محمدمهدی فداکار اظهار کرد: برگزاری این اجلاس کمک خوبی به شناخت ظرفیت‌های اهل بیتی و هیئت‌ها در استان می‌کند و فضای استان نیز محرمی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان ظرفیت‌های خوبی برای اجرای برنامه‌ها در استان وجود دارد، بر اهمیت فرهنگی اجلاس تأکید کرد و افزود: استان کرمان به عنوان میزبان بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی انتخاب شده است و امروز تفاهم‌نامه اجرای این اجلاس به امضا رسید.

بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی از ۱۲ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در کرمان برپا می‌شود

جواد رمضان‌پور رئیس مرکز بسیج صدا و سیما نیز در این دیدار با بیان اینکه بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی از ۱۲ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. گفت: با توجه به وجود هیئت‌های بزرگ و قدیمی استان و مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت و سایر ظرفیت‌ها و به منظور ادای دین به شهدا، پیرغلامان و هیئت‌ها، استان کرمان به عنوان میزبان این اجلاس انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به منظور معرفی الگوهای اسلامی و خادمان مکتب اهل بیت (ع) به جامعه، هر ساله در یکی از مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و پیش از این پرچم میزبانی بیست و یکمین دوره در اختتامیه بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی در رشت، به کرمان تحویل داده شده بود.

شایان ذکر است در دیدار امروز تفاهم‌نامه همکاری برای برگزاری بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی کشور میان مرکز صدا و سیما و استانداری کرمان به امضا رسید.

کد خبر 736452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.