منتخبان مجلس هیجانات را کنار بگذارند

امام جمعه بجنورد از منتخبان مردم در مجلس خواست ستیزه‌جویی و هیجانات را کنار بگذارند و گفت: منتخبان خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها را اولویت خود بدانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ بیست‌وپنجم اسفند _ در آئین نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور زحمات زیادی کشیده شد و و مردم با حضور حماسی خود نشان دادند که پای ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: اکنون منتخبان مجلس باید برای قدردانی از این مردم پیگیر رفع مشکلات آن‌ها باشند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: منتخبان مجلس نباید دنبال منافع حزب و یا جریان خاصی باشند بلکه با وحدت و همدلی برای توسعه استان تلاش کنند.

نوری تصریح کرد: منتخبان مجلس باید ستیزه‌جویی‌ها و هیجانات را کنار بگذارند و اولویت خود را خدمت به مردم بدانند.

وی با تاکید بر اینکه قانون‌گذاری و نظارت بر قوانین وظیفه اصلی نمایندگان است، گفت: نمایندگان نباید با دخالت در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی جایگاه خود را مخدوش کنند.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه زن در اسلام گفت: زن در جهان اسلام جایگاه والایی دارد و در واقع زنان در اسلام دوشادوش مردان تحول آفرین بودند و اتفاقات بزرگی را خلق کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: حضرت خدیجه (س) یکی از زنان بزرگ اسلام است که در کنار پیامبر اسلام بود و برای تقویت دین اسلام و ولی جامعه اسلامی تلاش‌های بسیاری را انجام داد و تمام توان خود را به کار بست.

وی خاطرنشان کرد: ناشکری است که زنان ما این الگوهای بزرگ را نبینند و الگوهای ساختگی غرب را در نظر بگیرند.

کد خبر 736445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.