رزمایش مشترک نظامی ایران، چین و روسیه قدرت ایران در منطقه را نمایان کرد

امام جمعه دهدشت گفت: رزمایش مشترک ایران در کنار دو متحد نظامی خود نشان از برتری قدرت ایران در منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اشاره به رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه اظهار کرد: قدرت بین‌ المللی هر کشور این است که بتواند در دور دست‌ها در کنار ابر قدرت‌های مهم برای آمادگی‌های احتمالی رزمایش برگزار کند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش مشترک را آمادگی نظامی برای حضور در صحنه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مهم عنوان کرد و افزود: برای اینکه اگر دشمن بخواهد کاری انجام دهد، کشور آمادگی داشته باشد.

امام جمعه شهر دهدشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی در کنار دو قدرت مهم منطقه چین و روسیه خودنمایی کرد، گفت: رزمایش مشترک این را به دشمنان ابلاغ کرد که جمهوری اسلامی قاطع است و آمادگی کامل برای حضور در سختی‌ها را دارد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت مهم شده‌است که قدرت‌های مهم نظامی همراه او و در کنار او در این فضای مهم نظامی حاضر می‌شوند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: اگر کسی به سمت جمهوری اسلامی چه در زمین چه در آسمان حرکتی کند، پاسخی قاطع و نابودکننده خواهد داد.

وی با اشاره به حضور مردم پای صندوق‌های رأی گفت: مردم غیور ما با وجود همه فشارهای دشمن آمدند و رأی دادند.

وحدانی‌فر آفت‌های انتخاباتی را فراوان خواند و گفت: امروز مسئله حاشیه‌های طایفه‌ای و قومی مطرح است، اما قانون مهم است و مجریان و کاندیداها به قانون عمل کنند.

کد خبر 736440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.