اقدامات دولت مردمی سیزدهم در مهار تورم ستودنی است

امام جمعه زرین شهر گفت: دولت سیزدهم به جای پرداختن به کارهای تبلیغاتی و اینکه به فکر سبد آرا و جلب رضایت مقطعی مردم باشد با فداکاری به سمت توسعه زیرساخت‌های کشور حرکت کرد و با همت جهادی برای درمان و احیا زیر ساخت‌های کشور و مهار تورم تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی آقایی امروز _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به توطئه جدید آمریکایی - صهیونیستی در خصوص باز کردن راه دریایی کمک به غزه اظهار کرد: مدت‌هاست کمک‌های جهانی برای مردم مظلوم غزه در گذرگاه زمینی رفح زمین گیر شده است و رژیم آدم کش صهیونیستی با حمایت آمریکا اجازه ورود کمک‌ها را نمی‌دهد.

وی افزود: این جنایت در حالی رخ داده که مردم مظلوم غزه در بدترین شرایط ممکن قرار داشته و نیازمند دریافت این کمک‌های بشر دوستانه هستند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: امروز آمریکا که خود نقش بسیار پررنگی در به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع غزه و به ویژه کودکان و زنان دارد، به یکباره پیشنهاد باز کردن راه دریایی از مسیر قبرس را ارائه می‌کند و به طور قطع این پیشنهاد توطئه بزرگ صهیونیستی و آمریکایی برای اجرای اهداف شوم آنها است.

وی با اشاره به ژست حقوق بشری آمریکا، ادامه داد: آمریکا بارها با وتوی آتش بست غزه نشان داد که حامی جنایات وحشتناک صهیونیست است، و در شرایطی که مردم بی گناه غزه در حوزه تأمین مواد غذایی و بهداشتی شرایط فوق‌العاده حساس و وخیمی دارند رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا اجازه ورود کمک‌ها را نداده و این اقلام پشت گذرگاه رفح در حال فاسد شدن است.

آقایی اضافه کرد: در این شرایط آمریکا تنها ژست حقوق بشری گرفته و برای کمک به مردم غزه پیشنهاد باز کردن راه دریایی می‌دهد و این حرکت چیزی جز فریب افکار عمومی و کوچ اجباری مردم غزه از سرزمین اجدادی آنها نبوده و نیست.

وی عنوان کرد: مردم آزاده جهان اهداف ارائه چنین پیشنهادی را به‌خوبی می‌دانند و آمریکا با طرح چنین اقداماتی نمی‌تواند برای خود در جهان آبرویی کسب کند.

خطیب نمازجمعه زرین شهر با اشاره به علاقه مردم فلسطین برای برگزاری نماز در مسجد الاقصی در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: امسال به دنبال وقایع و اقدامات جریان‌های یهودی– صهیونیستی برای تعرض به مسجد الاقصی، مردم فلسطین با فراخوان اقامه نماز در مسجد الاقصی در شرایط شدید امنیتی اسرائیل حضور پررنگی را در اقامه نماز داشتند.

وی افزود: تهدیدها، تدابیر شدید امنیتی و سخت گیری‌های رژیم غاصب اسرائیل نتوانست مانع حضور مردم فلسطین در مسجد الاقصی شود که این مسئله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

آقایی با تشکر از اقدامات و فداکاری دولت مردمی آیت الله رئیسی تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش‌های زیادی را برای کاهش تورم انجام داده است، هرچند لمس و درک این موضوع در کف جامعه محرز نیست اما باید پذیرفت که تلاش‌های بسیاری توسط خادمین مردم در دولت انجام گرفته است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به جای پرداختن به کارهای تبلیغاتی و اینکه به فکر سبد آرا و جلب رضایت مقطعی مردم باشد با فداکاری به سمت توسعه زیرساخت‌های کشور حرکت کرد و با همت جهادی برای درمان و احیا زیر ساخت‌های کشور تلاش کرد و ثمره این کار دولت قطعاً برای امسال قابل لمس نخواهد بود ولی آثار فراوان آن را در سال‌های آینده خواهیم دید.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: مهار تورم در دولت سیزدهم انجام شده است ولی مردم آثار آن را در این زمان لمس نمی‌کنند و این مسئله مانند بیماری است که جراح آن را به خوبی می‌داند ولی خود بیمار چون درد اقدامات انجام شده را احساس می‌کند نمی‌تواند به فایده و بهبودی فکر کند. و این در حالی است که به مرور با نمایان شدن آثار جراحی، بهبودی را لمس خواهد کرد.

کد خبر 736432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.