تداوم بارش‌ها تا فردا شب در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه بارش‌ها تا اواخر وقت فردا تداوم دارند، گفت: از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا در اغلب مناطق استان (بویژه مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات) سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای، ریزش تگرگ در برخی مناطق و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: تا روز دوشنبه روند افزایش چهار تا هفت درجه‌ای و سپس طی روز سه شنبه روند کاهش محسوس دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج فارس تا فردا مواج و متلاطم، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود و از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه (به‌ویژه روز سه شنبه) سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سبزه‌زاری خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۰.۸ و دزپارت (دهدز) با ۹.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۰.۴ و حداقل آن به ۱۶.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 736414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.