کرمانشاه به استقبال بهار می‌رود/پایان بتن‌ریزی ۴۷ حلقه شمع پروژه تفریحی گردشگری میدان ساعت

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «پایان بتن‌ریزی ۴۷ حلقه شمع پروژه تفریحی گردشگری میدان ساعت تبریز»، «مجتمع آب درمانی در قم افتتاح می‌شود»، «افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه محرومیت‌زدایی در کلان‌شهر شیراز»، «کارخانه آسفالت شهرداری اراک مجهز به سیستم بگ فیلتر شد»، «آغاز اجرای طرح نوروزی محدودیت ترافیکی زوج و فرد خودروهای شخصی در ارومیه»، «افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها در کرج برای سال ۱۴۰۳»، «کرمانشاه به استقبال بهار می‌رود»، «چرایی به تعویق افتادن پرداخت حقوق نیروهای شهرداری سنندج»، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

پایان بتن‌ریزی ۴۷ حلقه شمع پروژه تفریحی گردشگری میدان ساعت تبریز

ناصر اسماعیل‌زاده، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از پایان عملیات بتن‌ریزی ۴۷ حلقه شمع در پروژه احیای بافت تاریخ میدان ساعت خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه بازآفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

مجتمع آب درمانی در قم افتتاح می‌شود

عباس حلوا‎یی زاده، معاون فنی عمرانی شهرداری قم: پروژه مجتمع آب درمانی با دو استخر مجزا راه اندازی می‌شود.

وی افزود: پروژه ساختمان شورای اسلامی شهر با متراژ حدود ۵ هزار زیربنا و قراردادی بالغ بر ۴۰ میلیارد اجرایی شده است.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه محرومیت‌زدایی در کلان‌شهر شیراز

محمد حسن اسدی، شهردار شیراز گفت: ۱۸ اداره و دستگاه اجرایی شهرستان شیراز در تدوین سند محرومیت‌زدایی مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: در شهرستان شیراز هجده اداره و دستگاه اجرایی در تدوین و اجرای طرح سند محرومیت زدایی مشارکت داشتند.

شهردار شیراز تصریح کرد: برای تدوین یک سند باید پروسه تهیه آن طی شود و امروز توسط شورای اسلامی و شهرداری شیراز و همچنین هجده دستگاه اجرایی سطح استان و قرارگاه امنیتی، اجتماعی سپاه فجر این اقدام صورت گرفت.

اسدی ادامه داد: در سال گذشته در صحن شورای اسلامی شهر شیراز از سند محرومیت زدایی برای ۴۰ محله رونمایی شد و انتخاب این محلات از میان ۱۵۲ محله بود و امروز مابقی محلات که ۱۱۲ محله است، سند محرومیت زدایی آنها رونمایی خواهد شد

کارخانه آسفالت شهرداری اراک مجهز به سیستم بگ فیلتر شد

فریدون عسگری، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: عملیات نصب و راه‌اندازی کامل قطعات «بگ فیلتر» کارخانه آسفالت شهرداری خریداری شده توسط این سازمان در حال انجام است.

آغاز اجرای طرح نوروزی محدودیت ترافیکی زوج و فرد خودروهای شخصی در ارومیه

علی خلیل‌وند، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ارومیه گفت: از امروز بیستم اسفند طرح محدودیت ترافیکی برای خودروهای با پلاک زوج و فرد در هسته مرکزی شهر ارومیه اجرایی می‌شود.

افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها در کرج برای سال ۱۴۰۳

عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه شهرداری در خصوص نرخ پیشنهادی کرایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر در سال ۱۴۰۳ در جلسه ۱۵۷ رسمی بررسی و تصویب شد، در این میان پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های خطی، گردشی، ویژه، ون در اختیار بر اساس کیلومتر با ۴۵ درصد برای چهار و ۱۰ سرنشین افزایش پیدا کرد.

کرمانشاه به استقبال بهار می‌رود

برومند نامداری، معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: امسال با عنوان «شهر روزه‌دار» برنامه‌های خود را در بحث فضاسازی شهر در حوزه فرهنگی آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به برنامه‌های هر ساله کمیته‌های مشخص می‌شود که به عنوان کمیته خدمات شهری در ستاد سفر نوروزی، ارائه خدمت می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در کمیته زیباسازی شهرداری در مناطق هشت‌گانه شهر با حضور اعضای شهرداری، اساتید دانشگاه و دست‌اندرکاران حوزه زیباسازی به ریاست شهردار برنامه‌های تدوین شده که با توجه به موقعیت مکانی و بحث گردشگری به ویژه در مناطق ۱، ۴، ۵ و ۷ که پذیرای گردشگران بیشتری هستند، تدوین شده است.

نامداری خاطرنشان کرد: امسال با عنوان «شهر روزه‌دار» برنامه‌های خود را در بحث فضاسازی شهر در حوزه فرهنگی آغاز و در این راستا جلساتی با دستگاه‌های متناظر همچون میراث فرهنگی برگزار شده است.

چرایی به تعویق افتادن پرداخت حقوق نیروهای شهرداری سنندج

پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری سنندج سال جاری با تعویق و بی‌نظمی‌هایی روبه‌رو بوده که موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده است.

امروزه بیشتر خدمات شهری را در بخش‌های مختلف کارگران و کارکنان شهرداری برعهده دارند، به نحوی که نبود آن‌ها کارکرد یک شهر را مختل می‌کند و موجب ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

طی دوره‌های گذشته مدیریت شهری در سنندج، همواره پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری با کش و قوس‌های فراوان روبه‌رو بوده است و شهرداران وقت همواره با این مسئله دست و پنجه نرم کرده‌اند.

با روی کار آمدن شورای دور ششم و انتخاب شهردار سنندج، برخلاف سال‌های قبل از آن، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری سنندج نظم خوبی پیدا کرده بود تا نیمه دوم سال جاری که حقوق بخشی از نیروهای این شهرداری به‌ویژه نیروهای حجمی با تأخیر چند ماهه در پرداخت روبه‌رو شدند که موجبات گلایه‌مندی این افراد را فراهم کرد.

پرداخت تمام معوقات کارکنان شهرداری سنندج تا ۲۵ اسفند

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج به عنوان سکاندار مدیریت شهری و در جایگاه اول پاسخگویی به نارضایتی کارکنان شهرداری در مورد پرداخت نشدن حقوق و مزایای آن‌ها گفت: همان‌طور که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تمام حقوق و مزایای کارکنان را تسویه کرده‌ایم، سال جاری نیز همچون دو سال گذشته، بیست‌وپنجم اسفند تمام حقوق و عیدی کارکنان پرداخت می‌شود

وی افزود: شهرداری بیش از ۲۲۰۰ نیرو دارد که حقوق نیروهای حجمی که حدود ۳۰۰ نفر هستند حدود دو ماه و سایر کارکنان نیز یک ماه عقب افتاده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: به‌طور قطع مسائل اقتصادی کشور، مسائل بین‌المللی و سوق دادن مسائل اقتصادی به سمت سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر همچون سکه و دلار از سوی همشهریان، بر تعویق افتادن پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تأثیرگذار بوده است.

کد خبر 736382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.