اصفهان آماده استقبال از ۲ میلیون مسافر نوروزی/ حق میزبانی را به بهترین شکل ادا می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت: نوروز سال جاری در شهر اصفهان میزبان یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر از سراسر کشور بودیم، از این‌رو برای نوروز ۱۴۰۳ این کلان‌شهر را برای استقبال از دو میلیون مسافر آماده کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در آئین آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان که با عنوان «پلی به بهار» برگزار شد، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ها از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی در راستای میزبانی از مسافران نوروزی انجام داده است.

وی افزود: به‌عنوان میزبان موظف هستیم حق میزبانی را به بهترین شکل ممکن ادا و از تمام گردشگران و مسافران نوروزی استقبال کنیم تا مسافران هرساله با خاطرات خوشی به این شهر سفر کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مهمانی نیز آدابی دارد، تاکید کرد: انتظار می‌رود مسافران و گردشگران نوروزی ادب و آداب مهمانی را رعایت و حرمت‌ها، هنجارها و آداب شهر را حفظ کنند، همچنین شخصیت میزبان را مورد توجه قرار دهند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه این کلان‌شهر به شهر شهیدان معروف است، گفت: در کوچه پس کوچه‌های شهر شاهد نام شهیدی هستیم؛ این کلان‌شهر بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده است، از این‌رو نباید رفتاری داشته باشیم که خاطر شهدا و خانواده آن‌ها آزرده شود.

وی ادامه داد: نوروز سال جاری در شهر اصفهان میزبان یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر از سراسر کشور بودیم، از این‌رو برای نوروز ۱۴۰۳ این کلان‌شهر را برای استقبال از دو میلیون مسافر آماده کردیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهر یک موجود زنده بوده این کلان‌شهر خوب و حسن است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا کالبد و روح شهر را بهبود دهیم، زیرا شهر احسن، شهری است کالبد و روح خوبی داشته باشد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه امیدواریم روزهای پر خاطره‌ای را در شهر تجربه کنیم، گفت: در همین روزها آب در زنده‌رود جاری می‌شود و امید است تا روزی شاهد جریان پیوسته و دائم آب در زاینده‌رود باشیم.

کد خبر 736197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.