حضور در میان مردم را با قوت ادامه خواهم داد

استاندار کردستان گفت: از حضور بین مردم و شنیدن درخواست‌ها، مطالبات و مشکلات مردم خسته و منصرف نخواهم شد و سال آینده نیز سفر به بخش‌های مختلف استان را با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف به ارسال و ارائه گزارش از اقدامات خود در راستای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم در شورای برنامه‌ریزی استان هستند، اظهار کرد: شعار سال، توقع ولی امر مسلمین از همه ماست که باید نسبت به آن بیشترین اهتمام را داشته باشیم.

وی افزود: سالی که پشت سر گذاشته شد با همه سختی‌ها و چالش‌های آن، سال خوبی برای کردستان بود، هرچند این به معنی انکار ضعف‌ها، کاستی‌ها و عدم مشکلات نیست.

استاندار کردستان، سفر رئیس جمهور به استان و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان را از اتفاق‌های مهم امسال در کردستان عنوان کرد و گفت: تغییرات زیادی در فضای سیاسی و اجتماعی استان به‌وجود آمده و پشتیبانی و اعتماد دولت به دستگاه‌های اجرایی و حوزه مدیریتی استان موجب بهبود فضای استان علی رغم تخریب‌های فراوان شده است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه ما پای مواضع اساسی انقلاب بوده و هستیم و به خدمت در دولت مردمی افتخار می‌کنیم، ادامه داد: ما خدمتگزاری در دولتی را که خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌داند و به رئیس جمهوری که با همه تخریب‌ها نجیبانه برخورد می‌کند و حتی یک کلمه از خود دفاع نکردند افتخار بزرگی می‌دانیم و با وجود توهین‌ها و تهدیدهای زیادی که شنیده‌ایم، حفظ امنیت روانی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مردم کردستان با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی و علی رغم همه تهدیدهای دشمنان، هوشیار و نجیب هستند و بار مسئولیت دولت در برابر این مردم هر روز سنگین‌تر می‌شود، گفت: از حضور بین مردم و شنیدن درخواست‌ها، مطالبات و مشکلات مردم خسته و منصرف نخواهم شد چراکه مدیریت کارتابلی دردی درمان نخواهد کرد و سال آینده نیز سفر به بخش‌های مختلف استان را با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد.

زارعی‌کوشا استمرار ارتباط با مردم در استان کردستان را امری ارزنده و مهم دانست و ادامه داد: تحقق این مهم و ادامه مسیر ارتقا ارتباطات مدیران با مردم در سال آینده با قوت تداوم می‌یابد، کما اینکه با رصد فضاهای سیاسی و اجتماعی می‌بینیم حضور میان مردم بازخورد مثبت و برکات بسیار زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: در انتخابات امسال با وجود هجمه‌های سنگینی که برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات از سوی دشمنان ایجاد شد، بسیاری از مردم کردستان پای صندوق رأی حاضر شدند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سال آینده تمرکز دولت در استان روی توسعه زیربناها، افتتاح پروژه‌های کلان، حوزه اقتصادی اشتغال فارغ‌التحصیلان، نوسازی مدیریتی در حوزه‌های مختلف و ارزیابی‌های جدی خواهد بود تا از آلام محسوس مردم بکاهیم و شرایط بهتری در استان حاکم شود.

کد خبر 736040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.