ثبت بیش از ۴٢٠ تماس تلفنی و ۵۵ مأموریت در شب چهارشنبه پایان سال کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از ثبت بیش از ۴٢٠ تماس تلفنی و ۵۵ مأموریت در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، ابراهیم بابایی اظهار کرد: در شب چهارشنبه آخر سال ۴٢٠ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان برقرار و منجر به اعزام تیم‌های عملیاتی به ۵۵ عملیات شد.

وی افزود: از این تعداد، ۴٩ عملیات مربوط به حوادث شب چهارشنبه آخر سال و مابقی مربوط به دیگر حوادث معمول ازجمله حادثه در یک منزل مسکونی بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از همکاری و همراهی صداوسیمای مرکز کرمان، خبرگزاری‌ها و نشریات، روابط‌عمومی دستگاه‌های همراه از جمله آموزش و پرورش و اورژانس در ارتقای فرهنگ ایمنی و آگاه‌سازی مردم از خطرات پیشِ رو در شب چهارشنبه آخر سال و از همراهی شهروندان و حمایت نیروی انتظامی در عملیات‌های انجام شده قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به اموال عمومی و اموال شهروندان جلوگیری شد، بیان کرد: در حوادث اعلام‌شده به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، هیچ‌گونه تلفات جانی و مالی وجود نداشت و تمام مأموریت‌ها مربوط به اطفای حریق لاستیک بوده است.

کد خبر 736001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.