جبلی شایعه استعفای خود را تکذیب کرد

رئیس سازمان صدا و سیما در مورد شایعه استعفایش گفت: این شایعات زیاد مطرح می‌شود و من آن را تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان جبلی امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در حاشیه جلسه هیئت با اشاره به برکناری معاونت سیاسی سازمان صداوسیما اظهار کرد: خدابخشی استعفا داد و استعفای ایشان پذیرفته شد.

وی همچنین در مورد شایعه استعفایش افزود: این شایعات زیاد مطرح می‌شود و من تکذیب می‌کنم.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به سوالی درباره طرح‌ها و برنامه‌های صداوسیما برای سال جدید گفت: مراکز تولید سیمرغ، سیمافیلم، دفتر فیلم‌نامه آثار سازوکار تحولی خود را در سال ۱۴۰۳ نشان خواهند داد و این مراکز متولی برنامه‌هایی می‌شوند که در آثار تولیدی کم‌رنگ شده‌اند و سهم این برنامه‌ها زیاد خواهد شد.

جبلی اضافه کرد: مرکز سیمافیلم نیز با انتشار فراخوان برای کارگردانان، تهیه‌کنندگان و نویسندگان، همچنین با جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی، آن‌ها را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ جدول پخش برنامه‌های نمایشی و سریال‌ها تکمیل شده است و نگرانی از این بابت نداریم.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین درباره تخصیص بودجه سال آینده گفت: تلاش می‌کنیم بودجه به‌گونه‌ای به صداوسیما تخصیص داده شود که بتوانیم وظایفی که در برنامه هفتم به عهده این سازمان گذاشته شده است را پوشش دهیم، همچنین مجموعه‌های سلمان و موسی را بدون دغدغه پیش ببریم.

جبلی با بیان اینکه به نظر می‌رسد سال آینده پرهزینه‌ترین سال صداوسیما از حیث تولید این مجموعه‌ها باشد، ابراز امیدواری کرد: مجموعه‌ها سال آینده نیز با نظم فعلی پیش بروند.

وی تصریح کرد: سال آینده علاوه بر مجموعه‌های تلویزیونی، برنامه‌های متنوع و ساختارهای برنامه‌سازی جدیدی که سال جاری به آن توجه شده بود، بسیار پربارتر از سال جاری دنبال شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 735876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.