ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با فولاد

تیم فوتبال سپاهان امشب در حالی به مصاف فولاد می‌​رود که یکی از بهترین بازیکنان خود را برای این دیدار در اختیار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان که در بحرانی‌ترین شرایط چند فصل اخیر خود گرفتار شده است و با پنج شکست متوالی وضعیتی عجیب را تجربه می‌کند در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه خود به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در این دیدار علاوه بر محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی و کاوه رضایی که به دلیل مصدومیت فعلاً از لیست سپاهان دور هستند، برایان دابو را نیز به دلیل محرومیت ناشی از اخراج در بازی قبلی در اختیار ندارد. به این ترتیب با این تعداد از غایبان به نظر می‌رسد کمی دست سرمربی سپاهان برای چینش ترکیب اصلی بسته است.

در انتظار تصمیم مهم برای چارچوب

عملکرد ضعیف پیام نیازمند در نیمه نخست دیدار با پیکان و اتفاقاتی که در بین دو نیمه در رختکن افتاد، موجب تعویض او بین دو نیمه دیدار با پیکان شد. نیما میرزازاد که در دیدار جام حذفی برابر شمس‌آذر عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته بود، در نیمه دوم دیدار با پیکان درون چارچوب طلایی‌پوشان ایستاد.

برای دیدار با فولاد مورایس باید تصمیم سختی بگیرد و از بین نیازمند و میرزازاد یک نفر را برای چارچوب برگزیند. از طرفی نیما میرزازاد با توجه به آمادگی خوبی که در دو دیدار قبلی داشته است، می‌تواند شانس بالایی برای حضور در دیدار با فولاد داشته باشد، اما این موضوع هم قابل ذکر است که پیام نیازمند، دومین دروازه‌بان برتر ایران را نیز نباید با یکی دو اشتباه نیمکت‌نشین کرد و حضور او در ترکیب می‌تواند به تیم اعتماد به نفس بیشتری دهد. در نهایت باید دید مورایس کدام دروازه‌بان خود را برای دیدار با فولاد انتخاب می‌کند.

احتمال تغییر در دفاع چهارنفره سپاهان

در خط دفاع چهارنفره سپاهان، حضور میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان به عنوان مدافعان چپ و راست و محمد دانشگر به عنوان یکی از مدافعان وسط قطعی است. زوج دانشگر در دفاع میانی نقطه ابهام ترکیب سپاهان در خط دفاع خواهد بود؛ یزدانی در بازی با پیکان روی گل دوم اشتباه کرد و در دو دیدار اخیر در لیگ نیز چندان مطمئن ظاهر نشده است. همین موضوع شاید احتمال بازی کردن محمدی به جای او را تقویت کند.

بازگشت کاپیتان کریمی به خط میانی

دو هافبک سپاهان برابر پیکان امید نورافکن و برایان دابو بودند که دابو بیشتر نزدیک به دفاع به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کرد و نورافکن بیشتر در حملات اضافه می‌شد. با محرومیت دابو به‌طور قطع محمد کریمی جانشین او در ترکیب اصلی خواهد شد. در دو سمت خط هافبک احتمال بازی علی‌اصغر اعرابی در سمت چپ و فرشاد احمدزاده در سمت راست بیشتر است. با این وجود با توجه به مصدومیتی که احمدزاده دارد احتمال بازی نکردن او در ترکیب اصلی وجود دارد که در این صورت رضا شکاری به ترکیب اصلی می‌رسد و به عنوان یکی از دو هافبک کناری همراه با اعرابی به بازی گرفته می‌شود.

آقای گل‌ها در خط حمله مخوف سپاهان

همچون دیدارهای قبلی، شهریار مغانلو و رضا اسدی دو مهاجم سپاهان برابر فولاد خواهند بود، به این شکل که مغانلو به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته می‌شود و اسدی کمی عقب‌تر از او نقش مهاجم کاذب را بر عهده دارد؛ بازیکنی که در زمان دفاع نیز به خط هافبک اضافه می‌شود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر فولاد خوزستان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کد خبر 735727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.