جنبه‌های مطالبه‌گری در جامعه ترویج و تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ترویج و تبیین جنبه‌های مطالبه گری که شامل مطالبه‌گری مردم از مسؤولان، مردم از مردم و مسؤولان از مردم هست در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه -سه‌شنبه بیست و دوم اسفند_ در اولین نشست رشد و توانمندسازی دستیاران فرمانداران شمال‌غرب کشور در امر مردمی‌سازی دولت که به میزبانی استان اردبی، برگزار شد اظهار کرد: مطالبه‌گری ۳ حوزه مهم و اساسی همچون مطالبه‌گری مردم از مسؤولان، مردم از مردم و مسؤولان از مردم وجود دارد.

وی افزود: پاسخ‌گویی مسؤولان در حوزه عملکرد خود از وظایف اصلی آن‌ها بوده ولی با توجه به اهمیت و شاکله کلی و اساسی مطالبه‌گری، باید هر ۲ حوزه دیگر یعنی مطالبه‌گری مردم از مردم و مسؤولان از مردم ترویج و تبیین شود تا شاهد پیشرفت و ترقی جامعه شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار جمهوری اسلامی ایران، مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان مجلس وظایف و اختیارات مهمی دارند که استفاده حداکثری و درست از این اختیارات وابسته به مطالبه‌گری مردم است و البته آگاهی مردم از وظایف و اختیارات نمایندگان هم ضروری است.

قاسمیان با بیان اینکه جامعه ایران معدن طلای انسانی است، تصریح کرد: کشف درست و مناسب استعدادهای مردم در همه حوزه‌ها و ارتقا به جایگاه واقعی، می‌تواند از وظایف مسؤولان مردمی‌سازی در سطح شهرستان‌ها و استان‌های کشورمان باشد که باید به این مسأله توجه لازم شود.

کد خبر 735692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.