حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه جدید در ساوه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از حفر و تجهیز دو حلقه چاه جدید در شهر ساوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی آبفای استان مرکزی، حشمت‌الله عباسی از حفر و تجهیز دو حلقه چاه جدید در شهر ساوه خبر داد و اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک با بهره‌برداری از این دو حلقه چاه آب ۶۴ لیتر بر ظرفیت آب شرب شهر ساوه افزوده خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت تأمین آب شرب پایدار در شهر ساوه عنوان کرد و افزود: خشکسالی‌های اخیر به ویژه در سال آبی جاری و برداشت بی‌رویه از آب‌های زیر زمینی، شهر ساوه را به‌عنوان دومین شهرستان استان مرکزی که قطب صنعت و کشاورزی به شمار می‌رود درگیر چالش تأمین آب کرده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از حفر و تجهیز دو حلقه چاه جدید در شهر ساوه خبر داد و گفت: منابع تأمین آب شرب شهر ساوه، علاوه بر سد از ۲۷ حلقه چاه آب شرب تأمین می‌شد که ۹ حلقه از این چاه‌ها کامل خشک و ۱۸ حلقه دیگر نیز با افت دبی مواجه شده است.

عباسی حفاری ١٠ حلقه و جابه‌جایی ٩ حلقه چاه آب به منظور پایداری آب شرب شهر ساوه را از جمله اقدامات این شرکت در راستای تأمین آب شرب در این شهر معرفی و عنوان کرد: مدیریت فشار در سطح شهر، استفاده از کنتورهای هوشمند، مدیریت برداشت بی‌رویه از آب‌های زیر زمینی و استفاده از پساب به جای آب در صنایع را از جمله راهکارهای مهم و تأثیر گذار بر حل مشکلات کم آبی در شهر ساوه است.

کد خبر 735619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.