چاپ سالانه ۶۰ کتاب دفاع مقدس در زنجان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به آمادگی بنیاد حفظ آثار این استان برای حمایت از دستاوردهای شاعران در حوزه دفاع مقدس و چاپ کتاب گفت: در این زمینه اعتبارات خوبی جذب شده است و به‌طور متوسط، سالانه ۶۰ کتاب در این حوزه به چاپ می‌رسد.

سیدشمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره صدف زخمی برای گردآوری آثار برتر در حوزه نویسندگی، تولید کتاب، سینما و موسیقی افزود: استقبال از این جشنواره بالا بود و بیش از ۱۴۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه از دیگر آثار مثبت برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای برتر در حوزه‌های مرتبط است، اضافه کرد: تعامل شاعران با یکدیگر و آشنا شدن شاعران با پیشکسوتان شعر دفاع مقدس از دستاوردهایی است که هر سال با برگزاری این جشنواره محقق می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه در سال‌جاری هم جشنواره صدف زخمی در حوزه‌های شعر دفاع مقدس، شعر دفاع با مضامین عاشورایی، شعر مقاومت ملل کشورهای اسلامی، شعر دفاع و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع و جنگ نرم، شعر دفاع در خوزه کودک و نوجوان، و نقش زنان در دفاع مقدس برگزار شد، اضافه کرد: سه نفر از شعرای زنجانی موفق به کسب رتبه کشوری در این جشنواره شدند و یک نفر هم در بخش کتاب حائز مقام برتر شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به آمادگی بنیاد حفظ آثار استان برای حمایت از دستاوردهای شاعران در حوزه دفاع مقدس و چاپ کتاب گفت: در این زمینه اعتبارات خوبی جذب شده است و به‌طور متوسط، سالانه از ۶۰ کتاب در این حوزه حمایت می‌شود و این کتاب‌ها زیر چاپ می‌رود.

کد خبر 735514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.