تغییر نرخ حمل‌ونقل شهری با رعایت حال مردم و تاکسی‌داران انجام شد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لایحه افزایش نرخ کرایه درون‌شهری گفت: سعی شده است علاوه بر در نظر گرفتن حال تاکسی‌داران، مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با گرامیداشت ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و تقارن بهار طبیعت و قرآن اظهار کرد: این روزها شرایط سختی برای مردم غزه است.

وی افزود: روزه‌داران در نیایش‌های خود و در زمان افطار برای غزه دعا کنند، این افراد خواهان استقلال هستند و تمام فشارها را تحمل می‌کنند تا آزاد و عزتمند زندگی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در طول چند ماه گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند، گفت: شرایط بسیار سختی در غزه حاکم است.

وی در ادامه با اشاره به بیست‌وپنجم اسفند و روز شهردار گفت: مقرر شد تا این روز در تقویم رسمی کشور ثبت شود و الگوی مناسبی باشد تا بتوان عملکردها را محک زد.

ناصحی‌مقدم بیان کرد: در طول دو سال گذشته شهردار زنجان زحمات زیادی در شهر زنجان متحمل شدند و وجود شهرداری ولایتمدار توفیقی برای شهر است.

وی در بخشی دیگر با اشاره به لایحه افزایش نرخ کرایه درون‌شهری گفت: سعی شد علاوه بر در نظر گرفتن تاکسی‌داران، مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

حسین حمزه‌لو پاک، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای اسلامی شهر زنجان نیز در خصوص اصلاح متمم بودجه شهرداری اظهار کرد: اصلاح متمم بودجه شهرداری، سیزدهم اسفند ارسال شد و در کمیسیون بودجه موارد مورد بررسی قرار گرفت و با جابه‌جایی‌های انجام شده سایر موارد مورد تأیید شورا قرار گرفت.

وی افزود: بودجه مصوب شهرداری توسط شورا ۲۶,۱۹۰,۴۹۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد ریال بود که با اصلاح متمم به ۲۹,۳۷۸,۳۱۸,۱۵۶,۰۰۰ میلیارد ریال رسید.

حمزه‌لو پاک با اشاره به افزایش ۳۲۰ میلیاردی بودجه با اصلاح متمم گفت: لوایحی که مجوز گرفته بود، همه لحاظ شده است و در اصلاح متمم ۱۲ میلیارد تومان برای دیون بود و مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 735512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.