دیدار هیئت بلندپایه جنبش حماس با دبیر کل حزب‌الله لبنان

هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حزب‌الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیئتی بلندپایه از جنبش حماس به ریاست «خلیل الحیه» معاون رئیس این جنبش با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار درباره آخرین تحولات میدانی در غزه، کرانه باختری و جبهه‌های پشتیبانی در مناطق مختلف تبادل نظر شد.

دو طرف همچنین درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه و تحقق شروط مقاومت که در راستای خدمت به مسئله فلسطین و مردم این کشور است، رایزنی کردند.

حزب‌الله لبنان طی چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از ۱۰۰ کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 735441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.