بوستان‌های بجنورد تعطیل شد/ هشدار جدی پلیس به متخلفان چهارشنبه‌سوری

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از تعطیلی بوستان‌های بجنورد طی امروز با هدف حفظ امنیت شهروندان خبر داد و گفت: افراد متخلف چهارشنبه‌سوری که دستگیر می‌شوند، تا پایان عید در بازداشت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سعید مطهری اظهار کرد: بوستان‌های بش قارداش و باباامان در شهر بجنورد به دلیل خطرات احتمالی چهارشنبه پایانی سال از امروز (سه‌شنبه) بسته شد.

وی افزود: این تصمیم برای حفظ امنیت شهروندان و برای جلوگیری از حادثه و کاهش و به حداقل رساندن خطرات و آسیب‌های ناشی از اجتماع مردم برای برگزاری آئین چهارشنبه‌سوری اعمال شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی عنوان کرد: با توجه به اینکه قربانیان حادثه‌های چهارشنبه‌سوری اغلب جوانان و نوجوانان هستند، به خانواده‌ها توصیه می‌شود که مراقبت‌های لازم از فرزندان داشته باشند و خطرات مواد محترقه دست‌ساز که منجر به آسیب‌های شدید جسمی برای شهروندان خواهد شد را هشدار دهند.

مطهری زاده گفت: گشت‌های پلیس تاکنون منجر به کشف ۷۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در سطح استان شده است که بعضی از این ترقه‌ها بسیار خطرآفرین و خطرناک هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در چهارشنبه آخر سال در تمام بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها حضور دارند، افزود: پلیس با متخلفان و برهم‌زنندگان امنیت در جامعه برخورد قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: افراد متخلف چهارشنبه‌سوری که دستگیر می‌شوند، تا پایان عید نوروز در بازداشت هستند و خودروها هم در این مدت در توقیف خواهند بود.

کد خبر 735390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.