فولاد - سپاهان؛ در جست‌وجوی پایان کابوس

تیم فوتبال سپاهان پس از پنج شکست متوالی در لیگ برتر فردا در اهواز به مصاف فولاد می‌​رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، فردا _چهارشنبه، بیست‌وسوم اسفند_ از ساعت ۱۹ تیم‌های فولاد و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرِنای اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فولاد و سپاهان

زمان: چهارشنبه _بیست‌وسوم اسفند_ ساعت ۱۹:۰۰

ورزشگاه: فولاد آرِنا

آخرین رویارویی: سپاهان سه - سپاهان یک

پخش زنده: شبکه خوزستان

سپاهان و کابوسی که می‌خواهد به پایان برسد

سپاهان در مقطع کابوس‌وار خود در فصل جاری متحمل هفت شکست در هشت دیدار قبلی شده است، اما شاگردان مورایس برای پایان دادن به روند شکست‌های متوالی خود در لیگ برتر فولادی را در پیش دارند که شرایطی بحرانی‌تر از سپاهان را تجربه می‌کند و دغدغه‌اش نزدیک نشدن به منطقه سقوط است.

سپاهان پس از شش شکست متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه هفته گذشته با پیروزی پرگل مقابل شمس‌آذر به نظر از بحران بیرون آمده بود و آماده می‌شد تا با پیروزی برابر پیکان به کورس قهرمانی لیگ بازگردد، اما یک شکست عجیب و بدموقع در نقش‌جهان دوباره شرایط را برای سپاهان بحرانی کرد زیرا این شکست به معنای خارج شدن از سپاهان از کورس قهرمانی بود.

با این حال جدال با فولاد در اهواز برای سپاهان از آن جهت با اهمیت است که پیروزی در این دیدار می‌تواند سپاهان را حداقل از نظر روحی ریکاوری کند تا در ادامه روند نتیجه‌گیری تیم بهتر شود. مورایس و شاگردانش به‌خوبی می‌دانند در این فصل یک جام دیگر باقی مانده است و علاوه بر آن در لیگ هم سپاهان باید تمام تلاش خود را تا لحظه آخر انجام دهند تا حداقل با رتبه‌ای که با سهمیه آسیا همراه شود لیگ را به پایان برسانند.

آنچه سپاهان برای بازگشت به روند مطلوبش نیاز دارد اتحاد و همدلی درون تیم است، تیم مورایس از نظر مهره چیزی کم ندارد و به نظر می‌رسد اتحادی که نسبت به نیم‌فصل اول در تیم کم‌رنگ شده است، عامل حال و روز کنونی سپاهان است. باید دید تیمی که مدیرعاملش به‌طور رسمی استعفا داده است و غرق در حاشیه است چگونه می‌تواند در کوران مسابقات دوباره از جا برخیزد و به موفقیت برسد.

فولاد، فراری از منطقه خطر

فولاد خوزستان پس از یک انتخاب در ابتدای فصل و ادامه دادن با علیرضا منصوریان خیلی زود وارد بحران شد تا فصلی عجیب و دور از انتظار برای این تیم رقم بخورد. فولاد پس از قطع همکاری با ایگناسیو، سرمربی اسپانیایی خود در ابتدای نیم فصل دوم، تصمیم گرفت با احمد آل‌نعمه که پیش از این به عنوان مربی در این تیم فعالیت می‌کرد ادامه دهد.

فولاد با آل‌نعمه نیم‌فصل دوم را با شکست خانگی برابر گل‌گهر آغاز کرد اما در هفته هفدهم با پیروزی در آبادان مقابل صنعت نفت کمی به جایگاهش در جدول سر و سامان بخشید. با این حال روند نزولی نتیجه‌گیری آل‌نعمه با تساوی خانگی مقابل ملوان و شکست پرگل مقابل پرسپولیس رقم خورده است و باید دید دیدار با سپاهان ادامه این روند خواهد بود یا خیر.

فولاد در حالی با ۱۹ امتیاز از ۱۹ بازی در رده دوازدهم جدول است که با منطقه سقوط هفت امتیاز فاصله دارد و ادامه روند بد نتیجه‌گیری این تیم می‌تواند تیم اهوازی را به منطقه خطر نزدیک کند.

ترکیب احتمالی فولاد برابر سپاهان

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، سینا شاه‌عباسی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، ابراهیم حصار، ساسان انصاری، محمد علی‌نژاد و لوسیانو پریرا

ترکیب احتمالی سپاهان برابر فولاد

نیما میرزازاد، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، علی‌اصغر اعرابی، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کد خبر 735347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.