ماه رمضان فرصتی برای گسترش صلح و وحدت میان مسلمانان جهان است

شهردار تبریز با صدور پیامی خطاب به دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی، شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سرکنسول‌های ترکیه و آذربایجان، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ضیافت با شکوه الهی را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و تمام شهروندان این شهرها تبریک عرض می‌کنم.

وی با ابراز امیدواری از وحدت هرچه بیشتر مسلمانان جهان افزود: امیدوارم ماه مبارک رمضان امسال فرصتی طلایی برای یادآوری ارزش‌های اصیل دین مبین اسلام همچون برادری، صلح و وحدت در میان مسلمان جهان و توفیقات روزافزون برای برادران و خواهران مسلمان در هر نقطه از کره خاکی باشد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در این روزهای معنوی، با تاکید مجدد بر علاقه‌مندی شهرداری تبریز برای تداوم و گسترش همکاری و ارتباطات همه‌جانبه متقابل با شهرهای خواهرخوانده، سلامتی و موفقیت روزافزون همکاران گرامی را از خداوند منان خواستارم.

تبریز تاکنون با ۱۴ شهر استانبول، کربلا، گنجه، باکو، غزه، ارزروم، خجند، قازان، طرابزون، قونیه، قارص، ازمیر، بورسا، آنکارا، پیوند خواهرخواندگی و دوستی دارد و بر همین اساس پیام تبریک حلول ماه مبارک رمضان سال جاری به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز ارسال شد.

پیام شهردار تبریز به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان همچنین به پنج تن از دبیران کل سازمان‌های بین‌المللی اعم از دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، رئیس دبیرخانه سازمان UCLG-MEWA، رئیس دبیرخانه منطقه‌ای اوراسیای سازمان OWHC، دبیرکل مجمع پایتخت‌های اسلامی OICC و دبیرکل مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم ارسال شد.

کد خبر 735090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.