ارزش مرکز تسهیل کسب و کار «سلام» کمتر از دانشگاه نیست

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان بیان اینکه ارزش مرکز تسهیل کسب و کار «سلام» کمتر از دانشگاه‌ها نیست، گفت: ایجاد کسب و کار و کسب درآمد یکی از مطالبات و دغدغه فکری شهروندان محلی این منطقه است، از این‌رو این مرکز در راستای تسهیل کسب و کار اهالی این منطقه احداث شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی باقری امروز _یک‌شنبه بیستم اسفند_ در آئین آغاز به کار مرکز تسهیل کسب و کار «سلام» اظهار کرد: در این مرکز دو سالن برای آقایان و بانوان و ۳۰ میز وجود دارد، همچنین آموزش‌ها و رویدادهایی در راستای افزایش توانمندی جوانان و نوجوانان شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این منطقه یکی از پر جمعیت‌ترین مناطق پانزده‌گانه شهر است و حدود ۳۰۰ هزار شهروند در این منطقه سکونت دارند و فعالیت می‌کنند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه محله کوجان حدود ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد و یکی از پر جمعیت‌ترین محله‌های شهر است، تاکید کرد: در این منطقه با یک جامعه جوان و با سواد روبه‌رو هستیم که به دنبال ایجاد یک شغل برای خود هستند.

باقری گفت: ایجاد کسب و کار و کسب درآمد یکی از مطالبات و دغدغه فکری شهروندان محلی این منطقه است، از این‌رو امیدواریم این مرکز نتایج خوبی داشته باشد و در دیگر مناطق شهر نیز نفوذ پیدا کند.

وی با بیان اینکه کسب و کار باید تسهیل شود، ادامه داد: کسب و کار مهم‌ترین موضوعی است که تمام انسان‌ها باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هوش مصنوعی سرعت پیشرفت و رشد علم را افزایش داده است، از این‌رو نیازمند مرکزی هستیم تا جوانان نیز همزمان با علم در مسیر کسب و کار پیشرفت کنند.

باقری گفت: تسهیل و مردمی شدن کسب و کار یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۹ بود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه جوانان، آینده این کشور را تضمین می‌کنند، زیرا پیشرفت جوانان با پیشرفت کشور همراه است، گفت: امیدواریم این مراکز در سطح شهر افزایش پیدا کند، تاکید کرد:

باقری با بیان اینکه ارزش این مرکز کمتر از دانشگاه‌ها نیست، گفت: در این مرکز میزهایی را نیز طراحی کردیم تا مادران همراه با کودکان خود در کلاس‌های کسب و کار حاضر شوند.

کد خبر 734899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.