اجرای دومین پیاده‌راه سلامت در بلوار جمهوری‌اسلامی شهر کرمان

شهردار منطقه ۲ کرمان از آغاز عملیات اجرایی دومین پیاده‌راه سلامت در بلوار جمهوری‌اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی رحیمی‌راد با اشاره به استقبال خوب شهروندان از پیاده‌راه سلامت بلوار هوانیروز، از آغاز عملیات اجرایی دومین پروژه پیاده‌راه سلامت از اوایل اسفندماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه از ابتدای چهارراه شفا آغاز می‌شود و تا تقاطع فرهنگیان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متراژ این پروژه بیش از ۶۴۰۰ مترمربع است، از اجرای ایستگاه تغذیه در طول مسیر برای رفاه حال شهروندان نیز خبر داد و افزود: یک فضای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری امن به طول ۸۰۰ متر در این محدوده ایجاد می‌شود که می‌تواند حرکتی دیگر در جهت توسعه ورزش همگانی در شهر کرمان باشد.

شهردار منطقه دو کرمان گفت: با همت و همکاری معاونت‌های حمل‌ونقل و امور زیربنایی و خدمات‌شهری منطقه دو کرمان، فرش‌موزاییک، جعبه‌های گل (فلاورباکس)، مسیر پیاده‌روی، مسیر دوچرخه‌سواری، مبلمان شهری، کاشت گل‌وگیاه و نورپردازی، در مسیر این پروژه اجرا می‌شود.

وی از بهسازی و زیباسازی راستگرد بلوار فارابی به بلوار «جمهوری اسلامی به متراژ ۷۵۰ مترمربع نیز خبر داد و افزود: در این محدوده اقدامات مختلفی ازجمله فرش‌موزائیک، نصب جدول‌های سنگی، نورپردازی، کاشت درخت و گل‌وگیاه دیده شده است.

رحیمی‌راد هم‌چنین به بهسازی و زیباسازی تقاطع هندسی انتهای بلوار فارابی اشاره کرد و گفت: این اقدامات با هدف زیباسازی منظر شهری و آماده‌سازی شهر برای نوروز و سال جدید در حال اجراست.

کد خبر 734890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.