رزمایش خدمات سفر در یاسوج برگزار شد + عکس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش خدمات سفر جهت هماهنگی لازم بین دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز _یکشنبه، بیستم اسفند_ در حاشیه برگزاری مانور مشترک دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر کهکیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش با تشکیل ستاد خدمات سفر و ۱۰ کمیته تخصصی مقدمات لازم برای را پذیرش میهمانان نوروزی در استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه فضای همکاری و تعامل مناسبی بین دستگاه‌های مختلف استان برای نوروز ۱۴۰۳ وجود دارد، افزود: در ایام نوروز با تمام توان در خدمت گردشگران خواهیم بود تا فضای پر از شور و نشاطی را در روزهای پیش رو رقم بزنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آمادگی اکیپ‌های هلال‌احمر، سامان‌دهی مراکز اقامتی، بازدید و آماده‌سازی و بهسازی مجتمع‌های خدمات رفاهی و نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی از برنامه‌های مهم ستاد خدمات سفر در استان بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های سنتی باهدف معرفی آداب و رسوم مردم ویژه ماه مبارک رمضان و نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری از دیگر برنامه‌های ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، خاطرنشان کرد: با هدف رونق گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه استان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شود.

رزمایش خدمات سفر در یاسوج برگزار شد + عکس

رزمایش خدمات سفر در یاسوج برگزار شد + عکس

رزمایش خدمات سفر در یاسوج برگزار شد + عکس

کد خبر 734860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.