بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) با اعتبار ۱۱۱ میلیارد ریال

شهردار زرین‌شهر گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) در دو بخش اداری به مساحت ۳۸۶ متر مربع و احداث سوله به مساحت ۴۵۰ متر مربع طراحی شد و با اعتبار ۱۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: حوزه ورزش به دلیل تقاضا و توجه بخش قابل توجهی از شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان، مهم‌ترین بستر برای دستیابی به اهداف توسعه و ارتقای سطح نشاط عمومی و اجتماعی به‌شمار می‌آید.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند چهره‌ای بانشاط و ورزشی را در شهر رقم بزند و شادابی را به ورزشکاران و ورزش دوستان تزریق کند.

شهردار زرین‌شهر توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزش در محلات مختلف را از سیاست‌های مدیریت شهری در دوره ششم دانست و خاطرنشان کرد: با گسترش زیرساخت‌های ورزش در محلات مختلف شهر قدم بزرگی برای عدالت اجتماعی برداشته خواهد شد، از این‌رو مدیریت شهری در دوره ششم در مسیر تکمیل مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) حرکت کرد.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: پروژه مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری زرین‌شهر به‌شمار می‌آید که تملک آن از سال ۱۳۹۳ آغاز شده بود، اما در ادامه مسیر با چالش‌های متعددی مواجه شد.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه مدیریت شهری به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دوره ششم، عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی-ورزشی که از سال ۱۴۰۰ آغاز شد، در دوره ششم سرعتی دوچندان به خود گرفت تا بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه بسترسازی‌های کلان و چشمگیری را در حوزه ورزش قهرمانی و پهلوانی شهر رقم بزنیم.

شهردار زرین‌شهر عنوان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) در دو بخش اداری به مساحت ۳۸۶ متر مربع و احداث سوله به مساحت ۴۵۰ متر مربع طراحی و با اعتبار ۱۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه ارزش به روز شده این پروژه ۱۶۰ میلیارد ریال است، گفت: مجموعه فرهنگی-ورزشی امام رضا (ع) امروز به یکی از مجهزترین و جذاب‌ترین مجموعه‌های ورزشی خطه طلایی ایران تبدیل شده است تا ورزشکاران بتوانند در محیطی استاندارد فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای خود را ادامه دهند.

کد خبر 734768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.