سال ۱۴۰۳ را در استان به نام آموزش و پرورش نام‌گذاری می‌کنم

استاندار بوشهر گفت: سال ۱۴۰۳ را در استان بوشهر سال آموزش و پرورش نام‌گذاری می‌کنم تا همه توانمندی و ظرفیت‌ها به سمت مهم‌ترین و بزرگترین دستگاه اجرایی هدایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: این نظام و انقلاب مرهون خدمات ارزشمند جامعه معلمان است.

وی افزود: نقش مهم آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند مشهود و درخشان بوده و ستاد مشارکت حداکثری به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش شکل گرفت.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در حوزه انتخابات سه ستاد در استانداری، صدا و سیما و آموزش و پرورش فعالیت می‌کردند که کارکرد دقیق آموزش و پرورش منجر به حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌ویژه رأی‌اولی در پای صندوق‌های رأی شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه این نیروهای جدید استخدام شده در آموزش و پرورش پس از گذراندن دوره‌های ویژه کار خود را آغاز کرده‌اند، اضافه کرد: جذب بهترین جوانان استان در آموزش و پرورش باید مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان نیز برای سال تحصیلی آینده بسته آموزشی مکمل شامل محتوای مناسب و اساتید مجرب برای ۱۱۵۰ نفر از نیروهای جدیدالورود آماده کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: از قانون مولدسازی برای ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی و تربیتی و تکمیل فضاهای ناتمام استفاده شود.

محمدی‌زاده عنوان کرد: هنرستان فنی حاج جاسم بوشهر با تأمین اعتبار توسط سازمان انرژی اتمی، احداث می‌شود که باید به‌زودی سازوکار و مقدمات این مهم فراهم شود تا آئین عملیات اجرایی آن با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، انجام شود.

وی تاکید کرد: تکمیل بیش از ۱۳۳ مدرسه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان از موارد مهمی است که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

کد خبر 734690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.