آغاز فاز جدید توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی ۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آماده‌سازی ۶۰ هکتار از فاز توسعه شهرک صنعتی اردبیل۲ جهت فراهم‌سازی زمین صنعتی مورد نیاز سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در جریان بازدید از شهرک صنعتی ۲ اردبیل اظهار کرد: شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید، بخش اعظمی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی قرار دارد.

وی افزود: برای تأمین زمین طرح‌های تولیدی مرکز استان، فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل ۲ در حال آماده‌سازی است که تاکنون جدول‌بندی و زیرسازی معابر، پست برق ۶۳ کیلوولت و خط توزیع برق فشار متوسط هوایی آن اجرایی شده و تأمین سایر زیرساخت‌های لازم، در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۲,۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و تلاش می‌شود مراحل واگذاری زمین، طی چند ماه آتی آغاز و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده شود.

علایی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در توسعه صنعت استان دارد، همانگونه که این شرکت تلاش کرده است با تملک اراضی مورد نیاز و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد، زمینه افزایش تولید و اشتغال در استان را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تأمین زمین در مرکز استان را از موارد بسیار مهم و ضروری حال حاضر توسعه صنعت استان برشمرد و افزود: ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی به‌طور جدی مورد تاکید و پیگیری‌های این شرکت قرار دارد که امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نیاز سرمایه‌گذاران به اراضی صنعتی در مرکز و سایر مناطق استان تأمین شود.

کد خبر 734663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.