تماس ۱۱ هزار اصفهانی با ۱۳۷ به‌دنبال روزهای بارانی شهر در هفته گذشته

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس با مرکز ۱۳۷ برقرار شده است، با توجه به بارش‌های هفته گذشته بیشترین درخواست‌ها در رابطه با حفر چاه باران و آسفالت بود.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس با مرکز ۱۳۷ برقرار شده است، اظهار کرد: بیشترین موضوع آنکه شامل حدود ۷۰۰۰ تماس می‌شود، مربوط به درخواست‌های اجرایی از سوی شهروندان بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰۰ تماس برای دریافت مشاوره و راهنمایی پاسخ داده شد، افزود: پیگیر هستیم تا تمام درخواست‌های اجرایی به نتیجه لازم برسد، البته چنانچه شهروندان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، می‌توانند به کارشناس ۱۳۷ اطلاع دهند تا پس از اتمام کار تصاویر کار انجام شده برای آن‌ها ارسال شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به بارش‌های هفته گذشته بیشترین درخواست‌ها در رابطه با حفر چاه باران و آسفالت و بیشتر مربوط به مناطق ۷، ۸ و ۱۰ شهرداری اصفهان بود، همچنین با توجه به فرونشستی که در مناطق شهری شاهد بودیم، تعداد تماس‌های مربوط به وضعیت آسفالت نیز زیاد است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به برودت هوا بیشتر از آسفالت‌های سرد استفاده می‌شود و تا چند روز آینده نیز همین مورد ادامه دارد، امیدوارم در روزهای پایانی سال امکان استفاده، آسفالت و روکش آسفالت در مناطق فراهم شود.

وی ضمن تشکر از شهرداری منطقه ۸ بابت پیگیری زیادی که در راستای آسفالت معابر انجام داده است، همچنین منطقه ۱۱ به موجب حفر چاه باران و منطقه ۱۰ به موجب همکاری با مرکز ارتباطات مردمی، گفت: پیگیری ویژه این هفته مربوط به بزرگراه شهید اردستانی جنب پمپ بنزین میلاد نور واقع در منطقه ۱۰ بود که پیگیر حضور خودروهای دست‌فروش در آن منطقه هستیم تا از بروز تصادفات جلوگیری شود.

کد خبر 734655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.