رونمایی از ماشین‌های جاروزنی ویژه معابر کم‌عرض در سال آینده

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ساخت ماشین‌های جاروزنی ویژه معابر کم‌عرض را از اقدامات مهم این معاونت در سال جاری دانست و گفت: از این طرح ابتدای سال آینده رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی در برنامه تلویزیونی «زنده‌رود» اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در زمینه تأمین نظافت کوچه‌ها و معابر شهر، نظافت معابر کم‌عرضی است که امکان ورود جاروهای عریض به آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: شهرداری اصفهان در این دوره برای حل این معضل اقدام کرد و توانست برای نخستین‌بار در کشور برای ساخت تعدادی جاروی کم‌عرض از طریق مهندسی معکوس پیش‌قدم شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و ابتدای سال آینده رونمایی می‌شود.

بقایی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: چند نقطه در شهر اصفهان به این مناسبت میزبان برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری خواهد بود که تدارک هفت شب برنامه در میدان امام (ره) و باغ غدیر از جمله این برنامه‌ها است.

وی برگزاری جشنواره نقاشی‌خط را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری در آستانه نوروز دانست و گفت: این جشنواره در حال حاضر در گذر فرهنگی چهارباغ با حضور ۲۲ هنرمند از سراسر کشور برگزار شد و امیدواریم اوقات شاد و مفرحی را برای شهروندان فراهم کرده باشد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به نصب بازی‌های ویژه رده سنی نوجوان در پارک‌های شهر افزود: از آن جا که پارک‌ها با معضل کمبود وسایل بازی برای نوجوانان مواجه است، نسبت به طراحی و ساخت بالغ بر ۴۰۰ قطعه بازی در رشته‌های ورزشی خاص ویژه نوجوانان اقدام کردیم که قرار است به‌زودی در پارک‌های اصفهان نصب شود.

کد خبر 734614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.