بازگشت وجه متقاضیان خرید سکه تا فردا انجام می‌شود

مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: بازگشت وجه برخی از متقاضیان حراج سکه طلا که روزهای ۱۳ و ۱۶ اسفند ماه اقدام به واریز وجه کرده، اما مبالغ درخواستی به حساب آنها عودت داده نشده تا فردا (یکشنبه ۲۰ اسفند) به به حساب آنها واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: با توجه به مشکل پیش آمده در خصوص استرداد وجه برخی از متقاضیان حراج سکه طلا که روزهای ۱۳ و ۱۶ اسفند ماه اقدام به واریز وجه کرده بودند، اما مبالغ درخواستی به حساب آنها عودت داده نشده است، به اطلاع می رساند این مشکل ناشی از اختلال در یکی از زیرساخت‌های پرداخت بوده که تا پایان وقت امروز (شنبه ۱۹ اسفند ماه) برطرف و وجوه این دسته از متقاضیان نهایتاً تا روز کاری بعد به صورت پایا و ساتنا به حساب آنها واریز خواهد شد.

این مرکز تاکید کرد: این واریز وجه به صورت خودکار به حسابی که مبلغ از آن پرداخت شده است، برگشت داده خواهد شد و نیازی به هیچ گونه پیگیری از سوی متقاضیان نیست.

به گزارش ایمنا، بازگشت وجه تعدادی از متقاضیانی که در حراج‌های قبلی سکه طلای مرکز مبادله ایران برنده نشده‌اند، به دلیل مشکلاتی انجام نشده است. مرکز مبادله ارز و طلای ایران پیش از این اعلام کرده بود که این مشکلات ناشی از سامانه پرداخت خارج از مرکز مبادله ارز و طلای ایران بوده و این مرکز با جدیت در حال هماهنگی جهت استرداد وجه این دسته از متقاضیان است.

کد خبر 734559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.