آماده‌سازی ۲۵۲ کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آماده‌سازی ۳۷ مدرسه و ۲۵۲ کلاس درس برای اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ در این استان خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به ارائه ستاد طرح‌ها و برنامه‌هایی به منظور بهبود کیفیت برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی اظهار کرد: ۳۷ مدرسه و ۲۵۲ کلاس درس برای اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ در استان آماده شده است.

وی اضافه کرد: با برپایی جلسه استانی ستاد اسکان نوروزی استان قزوین در اداره‌کل آموزش و پرورش بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای خدمت رسانی درخور شأن فرهنگیان و استمرار نظارت‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی تأکید کردیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین در ادامه این گفتگو از افتتاح آزمایشگاه آپادانا فرهنگیان در درمانگاه فرهنگیان استان خبر داد و گفت: متخصصین درمانگاه فرهنگیان در کنار خدمات تخصصی باید توجه ویژه ای به فرهنگیان داشته باشند و تکریم آنان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: امیدواریم با هم‌افزایی و مشاوره تخصصی درمانگاه فرهنگیان به مجتمع درمانی مجهز تبدیل شود. در ضمن آزمایشگاه آپادانا فرهنگیان طرف قرارداد با بیمه تکمیلی است.

کد خبر 734512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.