آغاز مانور نظارت بر بازار کالاهای اساسی در قزوین

مانور سراسری نظارت بر بازار کالاهای اساسی امروز شنبه با حضور ۱۲۰ بازرس همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مانور سراسری نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی امروز -شنبه نوزدهم اسفندماه- با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب (ع)» همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شد.

در این مانور که در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو عملیاتی شد ۳۰ گروه بازرس در قالب تیم‌های چهار نفره بر توزیع و قیمت کالاهای اساسی نظارت می‌کنند. این مانور با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی، صمت و با تمرکز بر قیمت کالاها در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

محمدحسین عطایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در آغاز این مانور اظهار کرد: همکاران سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان باید با قاطعیت با گران فروشان و متخلفان با رعایت قانون و اخلاق برخورد کنند.

وی اضافه کرد: این بازرسان در قالب ۳۰ تیم و با ۱۲۰ بازرس بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین تا پایان ماه مبارک رمضان و عید نوروز نظارت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین ادامه داد: در تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و مهم افزایش نظارت و بازرسی بر نحوه تأمین و توزیع این کالاهاست. در ضمن تمام هدف بدنه بازرسی در سازمان جهاد کشاورزی ایجاد احساس امنیت در بازار کالاهای اساسی است.

کد خبر 734495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.