منتخبان مجلس با جدیت وارد عرصه کار و تلاش شوند

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: افرادی که توسط مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند اکنون باید با جدیت وارد عرصه کار و تلاش و خدمتگزاری به مردم شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _جمعه هجدهم اسفند_ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد در خصوص انتخابات که هفته گذشته در سراسر کشور برگزار شد با اشاره به حضور پرشور مردم استان یزد اظهار کرد: نیمی از مردم واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند و این حضور در مقابل آن همه هجمه توطئه، منفی‌بافی‌ها و دروغ سرایی دشمن داشت، بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه حفظ نظام و تقویت نظام از اوجب واجبات است، افزود: مردم به این واجب الهی عمل کردند و به قرآن و اسلام لبیک گفتند و در ثواب این فریضه شرکت کردند.

امام جمعه یزد گفت: مشارکت در انتخابات در دنیا ۳۰ تا ۳۵ درصد است، مردم ایران در این دوره ۴۴ درصد مشارکت داشتند که این عدد قابل قبولی است متأسفانه برخی نیز کوتاهی و غفلت داشتند و خود را اسیر برخی شعارها و غفلت زدگی‌ها کردند و از این ثواب بازماندند.

ناصری با بیان اینکه بیشترین میزان مشارکت در انتخابات برای استان‌ها و مناطق کمتر برخوردار بوده است گفت: نامزدها کدورت‌ها و رقابت‌ها را کنار بگذارید و با رفاقت کنار یکدیگر قرار بگیرید و به انقلاب و مردم و اسلام خدمت کنید.

وی ادامه داد: چه آن‌ها که به عنوان نماینده انتخاب شدند و چه آنهایی که رأی نیاوردند اکنون باید همه با هم با رفاقت و همدلی تلاش کنند و اسلام را یاری کنند و در کنار هم برای این انقلاب و نظام اسلامی کار کرد.

امام جمعه یزد گفت: نماینده‌های منتخب مردم نیز در مجلس باید به وظیفه و مسئولیت‌هایی که بر عهده آن‌ها گذاشته شده است عمل کنند و از مجادله و جناح بازی‌ها و… در مجلس بپرهیزند.

ناصری با بیان اینکه یزد محیطی فرهنگی و مذهبی است و با توجه به حضور گردشگران، مسئولان باید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند گفت: روزه‌خواری در ملأ عام انجام نشود و حرمت رمضان حفظ شود علاوه بر آن حفظ حجاب و پوشش اسلامی به خصوص در اماکن و بافت تاریخی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان استان و کشور نیز باید مایحتاج مردم را به خصوص در ماه مبارک رمضان به اندازه کافی و مورد نیاز تأمین کنند افزود: نظارت شود تا شاهد گران‌فروشی نباشیم و اصناف و بازاریان نیز به این موارد توجه کنند و از طرفی دیگر از اسراف نیز بپرهیزیم.

کد خبر 734226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.