استخدام ۳۰۲ معلم جدید در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از استخدام ۳۰۲ معلم جدید در این استان خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: در این مرحله از آزمون ۷۹۱۱ نفر داوطلب استخدام در آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۷۸ نفر پذیرفته خواهند شد که در نهایت پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش ۳۰۲ نفر معلم و آموزگار به صورت قطعی در استان قزوین به استخدام وزارت آموزش و پرورش درمی‌آیند.

کودکستان‌های فاقد مجوز تعطیل می‌شوند

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین در ادامه این گفتگو درباره میزان دریافت شهریه کودکستان‌ها گفت: دریافت شهریه‌های کودکستان‌ها باید طبق قانون و نرخ مصوب باشد و محتوای ارائه‌شده در کودکستان‌ها باید با مؤلفه‌های ایرانی-اسلامی سازگار باشد و نظارت لازم در این زمینه ضروری است.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه در اجرای قانون هیچ تبعیضی بین مراکز نباید قائل شد و برای همه با عدالت باید رفتار شود، افزود: رعایت دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قانونی توسط مؤسسان کودکستان‌ها مهم است و عملکردشان مراکز پیش دبستانی مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار گیرد و این ارزیابی در جهت کیفیت‌بخشی شاخص‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کودکستان‌ها به عنوان یکی از ارکان تعلیم و تربیت از مؤسسان انتظار داریم تا با توجه به وضعیت اقتصادی موجود رعایت حال اولیا را در دستور کار نخست خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: تمام کودکستان‌های فعال باید از آموزش و پرورش مجوزهایی دریافت کنند و اگر مرکزی بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت کند، با اقدام قانونی مواجه شده و از ادامه فعالیت آن مرکز ممانعت به عمل خواهد آمد.

کد خبر 734204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.