گاز مصرفی پتروشیمی کرمانشاه به عنوان خوراک اصلی این واحد تولیدی وصل شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های مجدانه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی محدودیت مصرف گاز پتروشیمی کرمانشاه رفع  شد و این واحد تولیدی با استفاده از خوراک گاز، تولید کود شیمیایی خود را بعد از ۴۲ روز از سر گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ناصر حسینی _پنجشنبه هفدهم اسفند_ اعلام کرد: با توجه به ریزش هوای سرد و برودت هوا در سطح کشور و کرمانشاه طی یک ماه اخیر و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، دیسپچینگ و مدیریت شرکت ملی گاز ایران به منظور تأمین گاز مصرفی بخش خانگی به عنوان اولویت اول در سطح کشور ناگزیر به اعمال یک سری محدودیت‌های مصرف برای مشترکین واحدهای صنعتی عمده و فوق عمده در سطح کشور شد.

وی افزود: این محدودیت‌ها در کرمانشاه هم بنا به تصمیم مدیریت شرکت ملی گاز ایران اعمال شده و با توجه به تداوم هوای سرد در کشور، محدودیت‌ها کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مجدانه نماینده کرمانشاه و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، محدودیت مصرف گاز پتروشیمی کرمانشاه طی تماس‌های ایشان با مدیرعامل شرکت ملی گاز رفع شد و این واحد تولیدی با استفاده از خوراک گاز، تولید کود شیمیایی خود را بعد از ۴۲ روز از سر گرفت تا کشاورزان عزیز بتوانند از این محصول تولیدی در فرایند تولیدات کشاورزی خود به راحتی استفاده نمایند.

کد خبر 734128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.