توزیع ۴۰ هزار اصله نهال میان شهروندان اراکی /اجرای خط ۸ مترو در تهران

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "توزیع ۴۰ هزار اصله نهال رایگان میان شهروندان اراکی در هفته درختکاری"، "نصب تندیس آتش نشان در چهارراه آتش‌نشانی کرمانشاه"، "اجرای طرح استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت در مناطق ۱۱ گانه شیراز"، "افزایش ساعات خدمات‌رسانی متروی تبریز از ۱۸ اسفند"، "در آمد ماهیانه دو میلیارد تومانی زباله گردی در بیرجند"، "چهره شهر یزد از آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی پاکسازی شد"، "جزئیات اجرای خط ۸ مترو در تهران"، "پروژه کمربند سبز توسط شهرداری بجنورد اجرایی می‌شود"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

توزیع ۴۰ هزار اصله نهال رایگان میان شهروندان اراکی در هفته درختکاری

علی نجفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت: در هفته درختکاری امسال، ۴۰ هزار اصله نهال رایگان میان شهروندان در ایستگاه‌های واقع شده در بوستان‌های امیرکیبر، ملت، غدیر، کلاله و آزادی، توزیع می‌شود.

نصب تندیس آتش‌نشان در چهارراه آتش‌نشانی کرمانشاه

غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از ساخت و نصب تندیس مرد آتش‌نشان در چهارراه آتش‌نشانی کرمانشاه خبر داد.

اجرای طرح استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت در مناطق ۱۱ گانه شیراز

صمد پناهیان، معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از طرح استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت خبر داد و گفت: پاکسازی و نظافت مناطق یازده گانه شهر شیراز در طرح پاکسازی محله به محله به صورت ویژه انجام می‌شود.

افزایش ساعات خدمات‌رسانی متروی تبریز از ۱۸ اسفند

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز از افزایش خدمات‌رسانی متروی تبریز از هجدهم اسفند خبر داد و گفت: فعالیت متروی تبریز در تاریخ‌های هجدهم، بیست‌وپنجم و بیست‌ونهم اسفند سال جاری که مصادف با تعطیلات آخر هفته و روز پایانی سال ۱۴۰۲ است از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ خواهد بود.

درآمد ماهیانه دو میلیارد تومانی زباله‌گردی در بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: ماهانه در آمد زباله گردی در بیرجند دو میلیارد تومان است.

وی افزود: سال ۱۳۹۹ طرح جامع مطالعات مدیریت پسماند شهر بیرجند در استان و کشور مصوب شد و با انجام این کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند تشکیل شد.

چهره شهر یزد از آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی پاکسازی شد

حمیدرضا رحیمی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری یزد گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم زیباسازی شهر و پاکسازی سطح شهر از آثار تبلیغات انتخابات انجام شد.

جزئیات اجرای خط ۸ مترو در تهران

محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خط هشت مترو تهران یکی از چهار خط جدید شبکه حمل‌ونقل ریلی پایتخت به حساب می‌آید که از محدوده مسعودیه در منطقه ۱۵ آغاز می‌شود و تا ایستگاه سرسبز در مرز مناطق ۴ و ۸ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با تکمیل خط هشت و ایستگاه‌های آن در سال افق طرح، سالانه حدود ۳۰۰ میلیون سفر از طریق این خط به مقاصد خود دسترسی پیدا کنند.

پروژه کمربند سبز توسط شهرداری بجنورد اجرایی می‌شود

محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد گفت: پروژه کمربند سبز که در نتیجه آن ۱۰۰ هکتار از اراضی کمربندی شمال شرق بجنورد زیر کاشت درخت می‌رود، از طرح‌های در دست اجرای شهرداری است.

وی افزود: پروژه کمربند سبز با استفاده از تجربیات تخصصی اداره کل منابع طبیعی و همکاری سایر دستگاه‌ها تا دو سال آینده تکمیل می‌شود.

کد خبر 734124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.