برگزاری آیین تجلیل از فرزندان شهدا در شهرداری آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل گفت: فرزندان شهدا میراث‌داران نظام هستند و باید در حفظ آن بکوشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان علی اکبر رضایی امروز _پنج شنبه هفدهم اسفند_ در آئین تجلیل از فرزندان شهدای شهرستان آران و بیدگل که در سالن جلسات شهرداری آران و بیدگل برگزار شد، اظهار کرد: فرزندان شهدا میراث داران اصلی کشور و نظام هستند و باید در حفظ آن تلاش کنند

وی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران بیشترین هزینه را برای انقلاب پرداختند، افزود: امروز حفظ سرمایه نظام در افزایش رضایتمندی مردم است که فرزندان شهدا و بسیجیان باید در نگهداری آن تلاش کنند.

فرماندار آران و بیدگل گفت: امروز این کشور در دست فرزندان و جاماندگان شهدا و ایثارگران امانت است و مسئولان وام داران خون شهدا و خادمان این مردم هستند که باید سرمایه‌های اجتماعی و رضایت مردمی را که ریشه در نظام اداری دارد حفظ کنند.

رضایی حذف فسادهای اداری از جمله رانت و تبعیض را کمک به افزایش رضایتمندی مردم از نظام دانست و تصریح کرد: کسانی‌که کمترین هزینه را برای انقلاب دادند گاهاً در دستگاه‌های اجرایی مرتکب فساد شده و عوامل نارضایتی مردم را به وجود می‌آورند.

وی اضافه کرد: فساد در هر کجای دستگاه‌های اجرایی سبب کاهش اعتماد مردم و سرمایه‌های نظام می‌شوند که البته ما باید در رفع این فسادها بکوشیم و نگهبان و حافظ نظام و کشور باشیم.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: نسبت مفسدین با ایثارگران قابل قیاس نیست زیرا فرزندان و بازماندگان شهدا و ایثارگران بیشترین هزینه را برای این انقلاب پرداخته و با جان و دل سعی در نگهداری و حفظ آن دارند لذا بیشترین رضایتمندی از عملکرد ادارات مربوط به این قشر است.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم کنیم تا با عملکرد جهادی و انقلابی این میراث که رضایت اجتماعی و مردمی است حفظ شود از هدف و آرمان شهدا پاسداری کنیم نکند خدایی ناکرده اصل خود را فراموش کنیم و یادمان برود چه عزیزانی را در این راه از دست دادیم.

فرماندار آران و بیدگل گفت: صاحبان واقعی کشور بازماندگان شهدا هستند باید احترام این جایگاه را خودمان نگه داریم و در حفظ آن بکوشیم هر فرزند بسیجی و شهید خود تابلو عدالت و انصاف در ادارات است و دادخواهی مردم را در مقابل فساد اداری صیانت می‌کند.

مسئولان و مردم با تلاش برای پیشرفت کشور قدردان خون شهدا باشند

شهردار آران و بیدگل نیز در این آئین اظهار کرد: امیرالمومنین حضرت علی (ع) در تقدیر و تجلیل از فرزندان شهدا بهترین اسوه و الگواست وی زندگی خود را وقف بازماندگان شهدای صدر اسلام کرد و یتیمان را مورد نوازش قرار می‌داد.

محسن صانعی با اشاره به جان‌فشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم برای همیشه درتاریخ ایران عزیز ماندگار است.

وی گفت: مردم و مسئولان باید با همت بلند و تلاش برای پیشرفت و امنیت کشور که آرمان شهدا بوده است، قدردان خون شهدا باشند.

به گزارش ایمنا؛ به‌مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا از فرزندان شهید در شهرداری آران و بیدگل تجلیل شد.

کد خبر 734078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.