در انتظار صدمین گل تقابل‌های سپاهان و پیکان

تیم‌های فوتبال سپاهان و پیکان فردا در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تاکنون ۹۹ گل در تقابل‌های لیگ برتری خود به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان و پیکان در تاریخ لیگ برتر، ۳۷ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ۲۲ بار سپاهان پیروز شده و هشت بار پیکان طعم پیروزی برابر سپاهان را چشیده است؛ ضمن اینکه هفت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

همچنین در ۳۷ جدال دو تیم ۹۹ گل به ثمر رسیده است که ۶۴ گل سهم سپاهان و ۳۵ گل نیز سهم پیکان بوده است. بدین ترتیب اولین گلی که در دیدار پیش روی دو تیم به ثمر برسد صدمین گل تقابل‌های لیگ برتری دو تیم به شمار می‌رود و باید دید کدام بازیکن این گل را به ثمر می‌رساند.

در ۱۸ دیدار دو تیم در اصفهان، سپاهان آمار بسیار بهتری داشته است و ۱۱ بار پیروز بوده است، در سوی مقابل پیکان چهار بار موفق به شکست سپاهان در اصفهان شده است.

آخرین دیدار دو تیم در نیم فصل نخست برگزار شد که آن دیدار با پیروزی سه بر یک سپاهان در تهران به پایان رسید. همچنین آخرین تقابل دو تیم در اصفهان که در هفته‌های پایانی فصل گذشته برگزار شد با پیروزی پنج بر صفر سپاهان همراه شد تا سنگین‌ترین پیروزی تاریخ تقابل‌های دو تیم رقم خورده باشد.

آمار رویارویی‌های سپاهان و پیکان در لیگ برتر به شرح زیر است:

در انتظار صدمین گل تقابل‌های سپاهان و پیکان

کد خبر 733991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.