اجرای طرح استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت در مناطق ۱۱ گانه شیراز

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از طرح استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت خبر داد و گفت: پاکسازی و نظافت مناطق یازده گانه شهر شیراز در طرح پاکسازی محله به محله به صورت ویژه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، صمد پناهیان امروز_ سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ اظهار کرد: طرح پاکسازی محله به محله در شهر شیراز از ابتدای اسفند ماه و با همکاری یاوران شورای اسلامی در محلات اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات ذکر شده با هدف پاکسازی و نظافت محلات و استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز در حال انجام است، افزود: هرساله این وظیفه مهم بر دوش پاکبانان خدوم شهر شیراز است و این عزیزان تلاش خود را برای پاکیزگی و نظافت محلات به گونه‌ای که شایسته شهر شیراز باشد به کار می‌گیرند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: نظافت و پاکسازی محلات شامل رفت و روب و شستشوی جداول و معابر، جمع‌آوری لاستیک‌ها و نخاله‌های ساختمانی پراکنده و پاکسازی زمین‌های باز با استفاده از ماشین آلات خدمات شهری از جمله ۱۶ دستگاه خودرو حمل پسماند، ۱۶ دستگاه خودرو حمل مواد قابل بازیافت، ۱۶ دستگاه تانکر و ۱۶ دستگاه خودرو روباز جهت جمع‌آوری و بارگیری لاستیک و سرشاخه در حال انجام است.

پناهیان ادامه داد: علاوه بر پاکسازی محلات مناطق ۱۱ گانه شیراز، شستشو و نظافت معابر اصلی شهر، المان‌های شهری، پل‌های هوایی، تابلو و زیرگذرها، رودخانه‌های شیراز، حاشیه کمربندی‌ها، حدفاصل ۱۰ کیلومتری ورودی و خروجی‌های شهر به صورت ویژه انجام می‌شود.

کد خبر 733626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.