افزایش مشارکت مردم آران و بیدگل در انتخابات

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور آران و بیدگل با مشارکت ۵۸ درصدی خود در انتخابات، افزایش ۸ درصدی را در منطقه رقم زدند.

علی‌اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تشکر از حضور پرشور و حماسه‌ساز همشهریان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با استقبال مشارکت ۵۸ درصدی مردم آران و بیدگل در نهایت سلامت انجام شد.

وی افزود: مشارکت مردم شهرستان آران و بیدگل با افزایش ۸ درصدی نسبت به انتخابات یازدهمین دوره انتخابات انجام شد و هیچ‌گونه تخلفی در شعب اخذ رأی صورت نگرفت.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: حضور قابل توجه رأی‌اولی‌ها و اخذ رأی در تمام شعبات در دقایق اولیه شروع رأی‌گیری از ویژگی‌های این دوره انتخابات بود که همراه با شور و اشتیاق مردم صحنه‌های زیبایی را رقم زد.

رضایی گفت: مردم شهرستان آران و بیدگل با مشارکت همگانی پای صندوق‌های رأی، یک‌بار دیگر دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم را شکست دادند.

وی ضمن تبریک به مصطفی معینی، نماینده منتخب و شایسته مردم کاشان و آران و بیدگل افزود: امید است که ایشان با تلاش خود بهترین پاسخ را به اعتماد مردم دهد.

کد خبر 733421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.