کارشناسی اوقات فراغت توسط سازمان زیباسازی شهر اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز خرسندی از نصب بازی‌های جدید در شهر اصفهان گفت: این اقدام سازمان زیباسازی یک اقدام فاخر است که اینگونه به اوقات فراغت نوجوانان اهمیت داده شده است و روی مسائل مربوط به جوانان کارشناسی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی در آئین رونمایی از هفت بازی تعاملی و مجموعه‌ای از مبلمان جدید و تخصصی تحت عنوان مبلمان کودک، سالمند و تماشا با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی اظهار کرد: این اقدام سازمان زیباسازی شهر اصفهان یک اقدام فاخر است و نمونه کمی از آن در کشور داریم که اینگونه به اوقات فراغت نوجوانان اهمیت داده شده است و روی مسائل مربوط به جوانان کارشناسی کند.

وی افزود: امید است در آینده تحول بزرگی در ورزش همگانی و کمیته‌های مربوطه آن رقم بخورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: نصب بازی‌های جدید در شهر اصفهان اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را در کنار خانواده‌ها تسهیل می‌کند.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از هفت بازی تعاملی و مجموعه‌ای از مبلمان جدید و تخصصی تحت عنوان مبلمان کودک، سالمند و تماشا با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد؛ این بازی‌ها شامل تک‌بال، مبلمان فوتبالی، فانل‌بال، بسکتبال خانواده، گل‌کوچک و هدف‌گیری بزرگ و کوچک بوده و هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد در زمینه فنی، تخصصی و اثربخشی ورزشی است.

کد خبر 733395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.