مراکز تجاری و پاساژهای سطح شهر مهاباد زیر ذره‌بین کنترل و نظارت ایمنی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: از ابتدای اسفندماه سال‌جاری طرح بازدید از مجتمع‌های تجاری و پاساژهای سطح شهر مهاباد و بررسی سطح ایمنی آن آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار فداکار مکری امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری طرح بازدید از مجتمع‌های تجاری و پاساژهای سطح شهر مهاباد و بررسی سطح ایمنی آن آغاز شده است.

وی افزود: در راستای رسالت سازمان که بالا بردن سطح ایمنی شهر و شهروندان بوده، این طرح با همکاری دو حوزه پیشگیری و ایمنی سازمان به اجرا گذاشته شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در این پروسه کارشناسان از اماکن و مجتمع‌های تجاری بازدید به عمل می‌آورند و ضمن تهیه چک لیست؛ نقاط خطر ساز و پر ریسک، شناسایی می‌شود.

فداکار مکری تصریح کرد: همچنین تجهیزات ایمنی مورد نیاز آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در پایان با ارائه یک دستورالعمل ایمنی نواقص و نقاط پرخطر مجتمع به مدیران و مالکان اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: از کسبه مجتمع‌ها درخواست می‌کنیم که ضمن بازدید ایمنی، همکاری‌های لازم را با آتش نشانان داشته باشند و دستورالعمل‌هایی را که برای ایشان صادر می‌شود به اجرا در آورند.

کد خبر 733326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.