تجهیزات ورزشی در پارک‌ها نشاط اجتماعی را افزایش می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رونمایی از رشته‌های جدید و نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌های شهر می‌تواند برای رونق ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در آئین رونمایی از ۷ بازی تعاملی و مجموعه‌ای از مبلمان جدید و تخصصی تحت عنوان مبلمان کودک، سالمند و تماشا با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی اظهار کرد: شهرداری وظیفه خود را که مردم‌محوری و مردم‌مداری است، همیشه در اولویت قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز یک اتفاق جالب و هیجانی رخ داد که می‌تواند برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و ارتقای شرایط ورزش همگانی استان اصفهان تأثیرگذار باشد تا در پارک‌های شهر فرصتی برای شهروندان ایجاد شود که در تمام پارک‌ها مجموعه تجهیزاتی که ساخته شده است، گسترده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بدین ترتیب خانواده‌ها با همدیگر در پارک‌ها حضور پیدا کنند و به انجام ورزش‌های همگانی و دیدنی بپردازند که همین موضوع موجب شادابی، نشاط و پرکردن اوقات‌فراغت برای مردم می‌شود و می‌تواند زمان‌هایی که قبلاً بیهوده می‌گذشت، با بهترین امکانات و تجهیزات به بهترین شکل ممکن سپری شود و همه شهروندان از آن استفاده کنند.

نادرالاصلی با بیان اینکه به این تجهیزات و رشته‌های جدید که قرار است در اختیار عموم مردم قرار بگیرد، به‌صورت تجاری نگاه نشده است، بیان کرد: از مجموع ظرفیت‌هایی که در هر استان و شهر وجود دارد، باید به‌طور بهینه استفاده شود تا آسیب‌ها کاهش پیدا کند؛ البته فرصت‌های مشابه می‌تواند نشاط را میان شهروندان افزایش دهد.

کد خبر 733226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.