رانندگان حمل بار درون‌شهری نسبت به دریافت مجوز از سازمان بار اقدام کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه رانندگان حمل بار درون‌شهری نسبت به دریافت مجوز از سازمان بار اقدام کنند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلفی از ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری، می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ با اعلام پلاک خودرو، تخلف مربوطه را گزارش دهند.

سیدعلی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه از مدت‌ها پیش تشکیل ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برای سال ۱۴۰۳ در تمام مجموعه‌های شهرداری آغاز شده است، سازمان حمل‌ونقل بار با توجه به وظایفی که در راستای ساماندهی خودروهای حمل‌ونقل بار درون‌شهری دارد نسبت به برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود تردد و کاهش گره‌های ترافیکی اقدام کرده است.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی انجام شده، اکیپ‌هایی که باید در ایام پایانی سال و ایام نوروز در سطح شهر ناوگان حمل‌ونقل بار را کنترل کنند، افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر آن ناوگان حمل‌ونقل بار که قصد تردد در سطح شهر را دارند، باید اسناد حمل و پروانه‌های مربوط برای راننده و مجوز تردد عبور را برای ورود به شبکه معابر شهر از طریق شرکت‌های زیرمجموعه سازمان دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندانی که در سطح شهر تخلفی از ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری مشاهده می‌کنند، می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ با اعلام پلاک خودرو، تخلف مربوطه را گزارش دهند تا اعمال قانون انجام شود.

رانندگان حمل بار درون شهری نسبت به دریافت مجوز از سازمان بار اقدام کنند

عبداللهی خاطرنشان کرد: یکی از الزاماتی که رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بار به‌ویژه در ایام پایانی سال که ترافیک سنگین‌تری در سطح معابر داریم باید رعایت کنند، بارهای ویژه ترافیکی است که باید از طریق مقتضی نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام کنند و اگر نیاز است با هماهنگی و مجوز سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان، ساعت و مسیرهای تردد را دریافت کنند، در صورتی که رانندگان هماهنگی با سازمان را انجام ندهند، خودرو متوقف و به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از تأثیراتی که کنترل ناوگان بار به همراه دارد پرداختن به موضوعات زیست‌محیطی وسایل نقلیه است، این موضوع به‌صورت ویژه نظارت می‌شود و عوامل سازمان در سطح شهر نسبت به کنترل آن اقدام خواهند کرد.

کد خبر 733216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.