طراحی ۶۰ المان شهری در قم با فرارسیدن ماه رمضان و نوروز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در جشنواره هنری شهرنگار ۶۰ المان رمضانی و نوروزی با سه طرح گنجشک، طوبی و ماه طراحی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، پیام جوادیان امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در نشست رسانه‌ای امروز که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد با اشاره به آغاز هفته درختکاری، اظهار کرد: پس از ادغام سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز کمیته‌های تخصصی جدیدی در سازمان ایجاد شد تا فرآیندهای مشارکت هنرمندان در تصمیم‌گیری‌های سازمان تسهیل و از ظرفیت ایشان بیش از پیش استفاده شود.

وی با بیان اینکه پویش ملی درخت دوستی بنشانیم در هفتمین سال متوالی از پانزدهم اسفند آغاز می‌شود، افزود: به مناسبت آغاز هفته درختکاری ویژه‌برنامه کاشت نهال در عرصه هزار هکتاری با حضور شهردار قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به جشنواره هنری شهرنگار تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان جشنواره هنری شهرنگار، در سه بخش طراحی و رنگ‌آمیزی المان‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان از جمله المان گنجشک، ماه و طوبی، حدود ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

جوادیان با تاکید بر اینکه سال جاری ۶۰ المان رمضانی و نوروزی طراحی می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره اجرای المان‌ها از روز پانزدهم اسفند تا بیست‌ویکم اسفند در مجموعه ورزشی شهید طاهریان آغاز می‌شود و فضاسازی شهر قم هم‌زمان با سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان با سه المان طوبی، ماه و گنجشک بهاری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی بهارانه، کاشانه و اقاقیا گفت: ۵۰ هزار اصله نهال و گیاهان آپارتمانی رایگان در هفته درختکاری توزیع می‌شود و شهروندان می‌توانند با ارسال عبارت «نهال» به شماره ۳۰۰۰۱۳۹۷ در لینک ثبت‌نام و نهال دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از افتتاح مرکز آموزش شهروندی در بوستان لاله خبر داد و گفت: در راستای برگزاری پویش ارغوان در هفته درختکاری ۱۵۰ سرفصل آموزشی در این مرکز برگزار می‌شود.

کد خبر 733206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.