برگزاری جشن درختکاری در پایانه‌های مسافربری اصفهان با کاشت ۱۱۰ اصله درخت

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: حدود ۱۱۰ اصله درخت به مناسبت جشن درختکاری در پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه شهرداری این کلان‌شهر کاشته می‌شود.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در آستانه سال جدید اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار اصفهان نسبت به گل‌آرایی و فضاسازی برای استقبال از نوروز سال آینده، سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان اقدام به کاشت بیش از سه هزار متر مربع گل فصل و دائم در باغچه‌ها و فلاورباکس‌های سطح پایانه‌ها با گل‌های فصل شب‌بو، همیشه‌بهار، شمعدانی و اطلسی کرده است.

وی افزود: حدود هشت هزار گلدان گل در گلخانه اختصاصی سازمان واقع در پایانه جی تولید شده است و در پنج پایانه مسافربری این کلان‌شهر کاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان نسبت به زیباسازی فضای سبز، هرس درختان و درختچه‌ها، پرچین‌ها و گل‌های نر در سطح پایانه‌ها اقدام شده است.

توکلی گفت: برای بهبود کیفیت و بهسازی خاک در سه ماه سوم سال نیز عملیات چال کود، کندوکوب و کوددهی به مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای استقبال از نوروز، این سازمان اقدام به کاشت و واکاری فلاورباکس‌های موجود در سطح پایانه‌ها با گل آپارتمانی و فصل کرده و نسبت به ساماندهی و واکاری پاسیوهای کلکسیون کاکتوس و گل‌های آپارتمانی پایانه کاوه اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان اقدام به کاشت گل فصل، دائم و چمن، ساماندهی و گل‌آرایی پاسیوها و چیدن سفره هفت‌سین در پایانه‌های پنج‌گانه کرده و برگزاری جشن درختکاری در پایانه‌ها با کاشت حدود ۱۱۰ اصله درخت از دیگر اقدامات این سازمان برای نوروز سال آینده است.

کد خبر 733122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.