توزیع پول در کشور ناعادلانه است/ همه مشکلات در نقدینگی خلاصه می‌شود

منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه توزیع پول بسیار ناعادلانه است، گفت: توزیع بسیار نامناسب نقدینگی عامل بیکاری است و همه مشکلات در همین نقدینگی خلاصه می‌شود.

رسول بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به تشریح برنامه اقتصادی خود در مجلس دوازدهم پرداخت و ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: نوع انتخاب مردم این پیام را دارد که مسئله اصلی آن‌ها اقتصاد و معیشت است که امیدواریم با اصلاح نظام پولی و بانکی در حد توان خود بتوانیم مسئله اصلی مردم را حل کنیم.

وی رأی مردم را در رفع مشکلات کشور مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: رأی مردم در واقع تأییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسئولیت بسیار سنگینی را برای خادمان آن‌ها ایجاد می‌کند.

منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه ظرفیت بسیار بالایی به لحاظ جغرافیایی و منابع در کشور وجود دارد و بیش از ۸ درصد منابع جهان در اختیار ما است که می‌تواند به معیشت مردم کمک کند، تصریح کرد: بر اساس تخصصی که در حوزه اقتصاد دارم به این عرصه وارد شدم چرا که امید بسیار زیادی برای حل معیشت مردم وجود دارد و مردم نیز به ما اعتماد کردند.

وی تاکید کرد: هدفم معیشت است و معتقدم معیشت مردم از جانب نظام پولی حاکم بر کشور ضربه می‌خورد؛ روزانه ۷ هزار میلیارد تومان در کشور پول خرج می‌شود، اما در عین حال توزیع پول بسیار ناعادلانه است.

بخشی ادامه داد: پشتوانه نقدینگی عامل تورم است و توزیع بسیار نامناسب نقدینگی عامل بیکاری است و همه مشکلات در همین نقدینگی خلاصه می‌شود که امیدواریم این مسئله را حل کنیم.

وی ابراز کرد: معتقدم مهم‌ترین گام برای حل مسئله تورم ایجاد یا اصلاح قوانین و مقرراتی است که یا وجود ندارد یا ناقص است که باید در مجلس تصویب یا اصلاح شود و پس از آن نظارت بر اجرای این قوانین صورت پذیرد.

منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: دولت مجری قانون است و بدون قانون نمی‌تواند سیاستی را اجرا کند؛ از این‌رو باید قوانین مشخصی در اختیار دولت قرار داشته باشد که امیدوارم با ایجاد چنین قوانینی در مجلس دوازدهم به این مهم دست یابیم.

کد خبر 733071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.