فرماندار کاشان درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت

فرماندار ویژه کاشان با صدور پیامی رحلت عالم ربانی آیت‌الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان محمد شریف زارعی فرماندار ویژه کاشان با صدور پیامی رحلت عالم ربانی آیت‌الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَومِ الْقِیَامَةِ

هرگاه عالمی از دنیا برود رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی‌پوشد. (امام صادق علیه‌السلام)

رحلت عالم ربانی آیت‌الله محمد امامی کاشانی (رحمه‌الله‌علیه) نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران موجب تأسف و تالم شد.

این عالم مجاهد و روحانی وارسته، سالیان متمادی از حیات پربرکت خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و ترویج و نشر شعائر دینی و مذهبی سپری کرد و افزون بر پذیرش مسئولیت‌های مهم سیاسی و انقلابی، تلاش‌های وافر ارزشمند علمی در حوزه‌های علمیه به ویژه برای تربیت طلاب ارائه کرد.

آیت‌الله امامی کاشانی علاوه بر فعالیت مستمر در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی که منشأ خدمات ارزنده، اثرگذار و ماندگاری در کشور شده است، سال‌ها نیز با عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و در کسوت نمایندگی مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی، پیگیر مطالبات عمومی، تحقق آرمان‌های والای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های انقلابی بودند.

به یقین، یاد و نام نیک این فقیه وارسته و از یاران دل بسته امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به علت ارائه خدمات متعدد علمی، پژوهشی، قرانی و همچنین تلاش‌های خالصانه ایشان در راه‌اندازی و مدیریت مرکزهای حوزوی علمیه و دینی، خیریه و عام‌المنفعه همواره در ذهن مؤمنان، جامعه حوزوی و مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه کاشانی‌ها، ماندگار خواهد ماند.

اینجانب فقدان آن روحانی برجسته و خدمت‌گزار صدیق اسلام و انقلاب را به حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، خانواده معزز ایشان و مردم شریف کاشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و هم‌نشینی با اهل بیت علیه‌السلام و برای بازماندگان سلامتی و صبر مسئلت می‌کنم.

کد خبر 733008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.