ورزشکاران نمایندگان ملت بزرگ ایران در میادین ورزشی هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به ورزشکاران اردبیل گفت: ورزشکاران نمایندگان ملت بزرگ ایران در میادین ورزشی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به ورزشکاران و قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران نمایندگان ملت بزرگ ایران در میادین ورزشی هستند و توقعات مردم از ورزشکاران برای کسب مدال و افتخارات ورزشی بسیار است و ورزشکاران با اراده و تلاش خود باید بتوانند به مقامات عالی ورزشی دست پیدا کنند.

وی افزود: ورزش باید با برنامه و منظم بوده و آینده نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: در ورزش باید تعهد هم داشته باشیم تا در راستای همگانی کردن ورزش موفق باشیم و در پی آن سلامت جامعه نیز بهبود ببخشیم.

آیت الله عاملی تاکید کرد: برای برون رفت از بیماری‌های ناشی از کم تحرکی در جامعه باید در ترویج ورزش همگانی تلاش مضاعف داشته باشیم چون ورزش در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و برای ورزش همگانی باید بصوررت جامع و درست اقدام کنیم.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: آموزش و پرورش اصلی ترین مرکز برای پرورش استعدادهای ورزشی است و مربیان و معلمان ورزشی هم نقش اساسی در این موضوع دارند و باید برای استعداد یابی برنامه ویژه ای داشته باشیم و کشف استعداد و تربیت باید بنا به اقتضای سنی انجام گیرد.

ضرورت ایجاد زیر ساخت‌های تخصصی ورزشی برای شکوفایی ورزش استان اردبیل

سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: ورزشکاران ما در تمامی عرصه‌ها مسبب سربلندی و از افتخارات ما هستند که باید از تلاش‌ها و زحمات تمامی ورزشکاران قدردانی کرده و قدردان سرمایه‌های ارزشمند ورزشی در استان باشیم.

استاندار اردبیل افزود: برای پیشرفت و توسعه و حمایت از سرمایه‌های انسانی و اجتماعی در ورزش نیاز به زیر ساخت‌های تخصصی است تا بتوانیم ظرفیت‌های ورزشی را بار دیگر در استان و کشور شکوفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با همدلی و همراهی تمام مجموعه‌ها بتوانیم در خدمت ورزشکاران باشیم و در پرورش استعدادهای ویژه گام بر داریم، افزود: در بحث زیرساخت‌های ورزشی و پروژه‌های نیمه نمام از طریق مولد سازی و اعتبارات ملی استان تلاش خواهیم کرد در سال ۱۴۰۳ تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش ایمنا اسامی ورزشکاران مقام آور در بازی‌های آسیایی هانگژو به شرح ذیل است:

«ووشو یوسف صبری مدال طلا

مصطفی شهبازی و حسن جعفری در گلبال مدال سوم

محسن طلوعی در بسکتبال با ویلچر مقام سوم»

کد خبر 732987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.