مردم پاوه ۱۱ اسفند بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

فرماندار پاوه گفت: مردم این شهرستان با حضور آگاهانه خود در انتخابات یازدهم اسفند با خلق حماسه‌ای دیگر، ضمن عمل به وظیفه شرعی خود شور و شعور انقلابی و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند _ در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته شهرستان پاوه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فرماندار پاوه، اظهار کرد: حماسه حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه موجب ناامیدی بدخواهان نظام و سرزندگی و شادابی جامعه شد.

وی افزود: مردم مسلمان و فهیم شهرستان پاوه بار دیگر با حضور آگاهانه خود در انتخابات ۱۱ اسفند که مظهر اقتدار و استقلال و قدرت ملی و نماد مردم سالاری‌دینی است با خلق حماسه‌ای دیگر ضمن عمل به وظیفه شرعی خود شور و شعور انقلابی و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

فرماندار پاوه حضور چشمگیر و حماسی مردم را برای مسؤولان نظام دلگرم کننده و چراغی برای ادامه راهی پر کرامت با عزمی راسخ و اراده‌ای منسجم‌تر با پشتیبانی مردمی دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم همواره پشتیبان مسؤولان و فرزندان این خطه برای خدمات بیشتر و توسعه‌ای فراگیرتر از سوی نظام جمهوری اسلامی است.

حیدری از یکایک مردم سرافراز شهرستان پاوه، از امام جمعه ماموستا ملأ قادر قادری و امامان جمعه و جماعت شهرها و روستاهای تابعه، جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان، دانش‌آموزان به‌خصوص رأی اولی‌ها، اقشار و صنوف، کسبه و کارکنان و کارمندان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی اصحاب رسانه و خبرنگاران، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و در نهایت بانوان و جوانان شهرستان و همه کسانی که در برگزاری و تأمین امنیت انتخابات همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 732983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.